I Семестр
Зміст навчального матеріалу | Очікувані результати | Ресурси | Роботи для виконання | Зв’язок з вчителем |
---|---|---|---|---|
Вступ | Учень/учениця називає лабораторний посуд і основне обладнання кабінету хімії; знає і розуміє правила поведінки учнів у хімічному кабінеті та правила безпеки під час роботи з лабораторним посудом і обладнанням кабінету хімії; висловлює судження про застосування хімічних знань та історію їхнього розвитку; доцільність марковання небезпечних речовин, які входять до складу харчових продуктів і побутових хімікатів; робить висновки щодо безпечного використання речовин, з урахуванням їхнього марковання. | https://lms.e-school.net.ua/ https://uahistory.co/pidruchniki/popel-chemistry-7-class-2020/ | Самостійна робота: «Хімія – природнича наука. Речовини та їх перетворення у навколишньому світі. Лабораторний посуд. Техніка безпеки». 1.Що вивчає хімія? А) речовини та їх перетворення. Б) різноманітність живих істот В) життєдіяльність тварин. Хімія – це А) філологічна наука Б) природнича наука В) гуманітарна наука Алхімія з’явилася у … А) XX ст Б) VIII ст В) XXI ст Найгарячіша зона полум’я: А) зовнішня; Б) середня; В) внутрішня. Якщо необхідно нагріти предмет, то його слід помістити у : А) верхню частину полум’я; Б) середню частину полум’я; В) внутрішню частину полум’я. Початкові хімічні поняття Так чи ні: А) Залишки взятого реактиву можна зливати (зсипати) назад у посудину, де він зберігається. Б) Якщо ви хочете перевірити запах реактиву, ніколи не підносьте посудину до обличчя. А- ; Б- . Доповніть речення: А) Для нагрівання розчинів у пробірці користуйтесь…. . Б) У разі потрапляння їдких розчинів в очі необхідно…. . Для чого призначені : А) Ступка Б) Мірний циліндр Назвіть основні частини лабораторного штативу: | bidenkooks@gmail.com |
Початкові хімічні поняття | Учень/учениця називає хімічні елементи (не менше 20-ти) за сучасною науковою українською номенклатурою, записує їхні символи; найпоширеніші хімічні елементи в природі; наводить приклади простих і складних речовин, хімічних явищ у природі та побуті; пояснює зміст хімічних формул, сутність закону збереження маси речовин, рівнянь хімічних реакцій. розрізняє фізичні тіла, речовини, матеріали, фізичні та хімічні явища, фізичні та хімічні властивості речовин, чисті речовини і суміші, прості й складні речовини, металічні та неметалічні елементи, використовуючи періодичну систему; метали й неметали, атоми, молекули; спостерігає хімічні й фізичні явища; описує якісний і кількісний склад речовин за хімічними формулами; явища, які супроводжують хімічні реакції; використовує Періодичну систему як довідкову для визначення відносної атомної маси елементів; складає формули бінарних сполук за валентністю елементів, план розділення сумішей; визначає валентність елементів за формулами бінарних сполук; обчислює відносну молекулярну масу речовини за її формулою; масову частку елемента в складній речовині та масу елемента в складній речовині за його масовою часткою, обираючи і обґрунтовуючи спосіб розв’язання; | https://lms.e-school.net.ua/ https://uahistory.co/pidruchniki/popel-chemistry-7-class-2020/ | Контрольна робота Тема: Початкові хімічні поняття 1. Речовини, що вступають у хімічну реакцію, називаються … А вихідними речовинами (реагентами); Б простими речовинами; В продуктами реакції; Г складними речовинами. 2. У 4 періоді, VІ групі Періодичної системи знаходиться хімічний елемент: А Y; Б S; В Аs; Г Se. 3. Відносна атомна маса Оксигену: А 16; Б 8; В 12; Г 6. 4. Валентність Гідрогену в сполуках завжди дорівнює: А І; Б ІІ; В ІІІ; Г IV. 5. У записі 6О2 цифра 6 називається: А індекс; Б коефіцієнт; В множник; Г найменше спільне кратне. 6. Установіть відповідність між символом хімічного елемента і його назвою: Символ хімічний елемент Назва хімічного елемента А Ag 1. Хлор; Б As 2. Аурум; В Cl 3. Арґентум; Г Au 4. Арсен; 5. Алюміній. 7. З даного переліку випишіть окремо: Прості речовини: Складні речовини: CaO, H2O, O2, H2SO4, Br2, H2S, N2, CaCl2, Na, KBr, He, CH4, H2 8. З даного переліку випишіть окремо: Фізичні явища: Хімічні явища: Перелік явищ: випадання снігу, гниття листя, випаровування води, горіння деревини, танення льоду, горіння газу пропану 9. Визначте валентність елементів у сполуках : Al2O3, ZnO, N2O3, P2O5, Cl2O7, CaO, KCl, CН4, N2O5, Li2O 10. Обчисліть відносні молекулярні маси сполук : HNO3, Fe2O3, Al(OH)3, (NH4)2SO4, Fe(OH)3 11. Перетворіть на хімічні рівняння такі схеми реакцій : Na + H2O → NaOH + H2 CH4 + O2 → CO2 + H2O KClO3 → KCl + O2 Zn + H3PO4 → Zn3(PO4)2 + H2 | bidenkooks@gmail.com |
II Семестр