Перейти до вмісту

Фізика (Дев’яті класи)

I Семестр

ТемаОчікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнівПосиланняРобота для виконанняЗв’язок з вчителем
Тема 1
МАГНІТНІ ЯВИЩА
Знаннєвий компонент:
розуміє механізми магнітної взаємодії, електромагнітної індукції, магнітної левітації;
матеріальність магнітного поля, гіпотезу Ампера;
володіє поняттям, формулює визначення фізичної величини (індукція магнітного поля) та її одиниці;
пояснює досліди Ерстеда, Фарадея, принцип дії електромагніту, електродвигуна, електровимірювальних приладів;
знає прояви магнітного поля Землі.
Діяльнісний компонент:
застосовує формулу сили Ампера під час розв’язування задач різних типів;
графічно зображає магнітне поле;
визначає напрямки індукції магнітного поля, сили Ампера, індукційного струму;
складає електромагніт.
Ціннісний компонент:
оцінює значення магнітного поля Землі для життєдіяльності організмів;
оцінює важливість, переваги та недоліки розвитку різних напрямків електроенергетики; роль видатних учених у розвитку знань про електромагнетизм
https://shkola.in.ua/864-fizyka-9-klas-bar-iakhtar-2017.html

https://lms.e-school.net.ua/courses/course-v1:UIED+Physics-9th-grade+2020/about

https://www.youtube.com/watch?v=-FLpWNlusX0&t=10s

https://www.youtube.com/watch?v=Xv_2ZN4GgnY&t=5s

https://www.youtube.com/watch?v=kPaabNqklOI&t=1s

Безкоштовний річний онлайн курс з фізики для українських учнів
виконати контрольну роботу9-В, 9-Г – natalevch@gmail.com Халмурадова Тетяна Миколаївна (9-А, 9-Б): physics4present@gmail.com
Тема 2
СВІТЛОВІ ЯВИЩА
Знаннєвий компонент:
розуміє поняття світлового променю, точкового джерела світла, тонкої лінзи;
формулює визначення фізичної величини (фокусна відстань, оптична сила лінзи, показник заломлення світла); закони прямолінійного поширення, відбивання й заломлення світла;
принцип дії найпростіших оптичних приладів;
вади зору, способи їхньої корекції, методи профілактики захворювань органів зору;
одиниці оптичної сили та фокусної відстані лінзи, спектральний склад білого світла, причини різнобарв’я.
Діяльнісний компонент:
застосовує закони прямолінійного поширення, відбивання й заломлення світла, формулу тонкої лінзи під час розв’язування задач різних типів і під час виконання лабораторних робіт;
пояснює причини сонячних i місячних затемнень;
указує хід променів під час побудови зображень, отриманих за допомогою плоского дзеркала і тонкої лінзи;
вимірює фокусну відстань та визначає оптичну силу лінзи.
Ціннісний компонент:
усвідомлює значення світла для життя на Землі та в побуті;
усвідомлює значення гігієни зору та профілактики його вад
https://www.youtube.com/results?search_query=%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D1%96+%D1%8F%D0%B2%D0%B8%D1%89%D0%B0+%D1%84%D1%96%D0%B7%D0%B8%D0%BA%D0%B0+9+%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81

https://www.youtube.com/watch?v=NACTEt4P-Go

https://youtu.be/vfwkqfwIVKE
виконати контрольну роботу

II Семестр