I Семестр
Тема | Зміст | Матеріали | Вид контролю |
---|---|---|---|
Просвітництво | Що таке Просвітництво,хронологічні межі,ознаки. Джонатан Свіфт ,”Мандри Лемюеля гулівера”. Й.В.Гете.”Вільшаний король”, “Травнева пісня”, “Прометей”. Й.К.Ф.Шиллер. Ода “До радості”. | 1.Євгенія Волощук, Володимир Звиняцьковський, Оксана Філенко.Зарубіжна література :підручник для 9 класу,-Київ : Генеза”,2017. 2.Всеукраїнська школа онлайн .Відеоуроки,тести та завдання для 5-11 класів | 1.Написати твір на одну з тем : “Ідеї Просвітництва, актуальні в наш час” , “вічні художні образи у творах письменників-просвітників”. |
Романтизм | Що таке Романтизм,хронологічні межі,ознаки. Генріх Гейне “Книга пісень” (“На півночі кедр одинокий”, “Коли розлучаються двоє” , “Не знаю,що стало зо мною”. Джордж Гордон Байрон. “Хотів би жити знов у горах” , “Мій дух як ніч”. Поема “Мазепа”. | 1.Євгенія Волощук, Володимир Звиняцьковський, Оксана Філенко.Зарубіжна література :підручник для 9 класу,-Київ : Генеза”,2017. 2.Електронна сторінка для 9 класів на сайті школи №15 | 1.Вивчити напам’ять поезію Генріха Гейне (одну на вибір). 2.Скласти діалог за любовною лірикою Генріха Гейне промісце високого почуття кохання в сучасному світі. |
II Семестр