I Семестр
Тема | Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів | Посилання | Робота для виконання | Зв’язок з вчителем |
---|---|---|---|---|
Тема 1 Теплові явища. Частина І. Температура. Внутрішня енергія. Теплопередача | Знаннєвий компонент: розуміє властивості теплового руху; особливості руху атомів i молекул речовини в різних агрегатних станах речовини; фізичні властивості твердих тіл, рідин і газів; володіє поняттям, формулює визначення фізичної величини (температура, внутрішня енергія, кількість теплоти, питома теплоємність, ) та їхні одиниці; знає способи вимірювання температури; принципи побудови температурної шкали Цельсія; два способи зміни внутрішньої енергії тіла; види теплообміну; Діяльнісний компонент: застосовує набуті знання в процесі розв’язування задач різних типів та виконання лабораторних робіт; користується термометром, калориметром; дотримується правил безпеки під час проведення експериментів. Ціннісний компонент: оцінює роль видатних учених у розвитку знань про теплоту | https://pidruchnyk.com.ua/1435-fzika-baryahtar-8-klas.html https://mandrivets.com/wp-content/uploads/2019/09/Fizyka_Konspekt_8kl_2016.pdf https://www.youtube.com/watch?v=c8kbpikvelU https://www.youtube.com/watch?v=SFigQiL4N34 https://subject.com.ua/textbook/physics/8klas_5/3.html https://www.youtube.com/watch?v=eMftTy2LFCw https://www.youtube.com/watch?v=5tO62f5_Les https://www.liveworksheets.com/w/uk/fizika/2164143 Безкоштовний річний онлайн курс з фізики для українських учнів | виконати контрольну роботу | роботу надіслати на e-mail natalevch@gmail.com Халмурадова Тетяна Миколаївна (8-А): physics4present@gmail.com |
Тема 2 Частина ІІ. Зміна агрегатного стану речовини. Теплові двигуни | Знаннєвий компонент: володіє поняттям, формулює визначення фізичної величини ( кількість теплоти, питома теплота плавлення, пароутворення, згорання палива) та їхні одиниці; знає види теплових машин; пояснює графіки теплових процесів (нагрівання/ охолодження, плавлення/ тверднення, пароутворення/ конденсація); залежність розмірів фізичних тіл від температури. Діяльнісний компонент: застосовує рівняння теплового балансу; аналізує графіки теплових процесів; пояснює принцип дії теплових двигунів; визначає переваги і недоліки впливу теплових машин та інших засобів теплотехніки на довкілля; Ціннісний компонент: усвідомлює необхідність використання енергозбережувальних технологій; | https://www.youtube.com/watch?v=nG3gKPYcyLc https://www.youtube.com/watch?v=FXOh9TS_wvE https://www.youtube.com/watch?v=nGS4V08xJIg Питома теплота плавлення https://www.youtube.com/watch?v=zxv9vds6w1M | виконати контрольну роботу | роботу надіслати на e-mail natalevch@gmail.com Халмурадова Тетяна Миколаївна (8-А): physics4present@gmail.com |
II Семестр