Перейти до вмісту

Інтегрований курс «Здоров’я, безпека та добробут» (Шості класи)

I Семестр

Зміст навчального матеріалуОчікувані результатиРесурсиЗавдання для виконанняЗв’язок з вчителем
Розділ 1.
Виховуємо самостійність та відповідальність
Розпізнає ймовірні небезпеки природного, техногенного, соціального характеру і побутового походження
– визначає потенційні небезпеки навколишнього середовища для здоров’я і безпеки людини (дорожній рух, забруднення, хімічні речовини, ультрафіолетове випромінювання тощо)
– прогнозує наслідки власних дій у надзвичайних ситуаціях, апелюючи до набутих знань та достовірної інформації

Розпізнає ймовірні небезпеки на дорозі та у транспорті
– визначає потенційні небезпеки дорожнього руху для здоров’я
– обґрунтовує необхідність власної відповідальності за поведінку в громадських місцях
– моделює ситуацію надання першої долікарської допомоги в разі ДТП

Розрізняє складники особистого простору (інтимний, соціальний, публічний), поважає свій і чужий особистий простір під час спілкування
– розпізнає імовірні небезпеки соціального характеру – розрізняє ситуації, коли силу переконання використали з позитивними чи негативними намірами
– ідентифікує причини та наслідки виникнення конфліктів у різних ситуаціях
– визначає, ідентифікує та обговорює психічні (зокрема емоційні) і соціальні зміни, які відбуваються під час переходу в основну школу
– виокремлює інформацію та обговорює ситуації булінгу
– пояснює вплив спілкування на складники здоров’я, безпеки і добробуту
– встановлює нові контакти та ефективно співпрацює для досягнення результату, використовує різні засоби зв’язку
– застосовує вербальні та невербальні засоби спілкування для конструктивної комунікації
– бере участь у груповій роботі, враховуючи індивідуальні особливості й потреби
– виконує різні ролі в груповій роботі
– демонструє модель безпечної поведінки згідно з інструкціями і правилами в соціальному середовищі – протидіє проявам тиску, агресії, маніпуляції і неповаги щодо себе та інших осіб
– розробляє стратегію подолання булінгу, визначає джерела допомоги його жертвам, звертається по допомогу до інших осіб
– моделює послідовність дій у небезпечних ситуаціях соціального походження

Розпізнає ймовірні небезпеки техногенного, соціального характеру
– визначає потенційно небезпечні забруднення хімічними речовинами для здоров’я і безпеки людини
– обґрунтовує необхідність власної відповідальності за поведінку в громадських місцях
– моделює ситуацію надання першої долікарської допомоги в разі вуличного травматизму
– прогнозує наслідки власних дій у непередбачених ситуаціях, апелюючи до набутих знань

Розпізнає імовірні небезпеки природного характеру
– визначає потенційні небезпеки навколишнього середовища для здоров’я і безпеки людини (забруднення, ультрафіолетове випромінювання тощо)
– прогнозує наслідки власних дій у непередбачених і надзвичайних ситуаціях, апелюючи до набутих знань та достовірної інформації
– приймає рішення щодо надання самодопомоги та допомоги іншим особам, звернення до інших осіб чи відповідних служб – демонструє модель безпечної поведінки згідно з інструкціями і правилами в природному середовищі
– звертається до фахівців у небезпечних ситуаціях, наслідком яких не може зарадити власними силами – здатний викликати необхідні рятувальні служби, повідомляючи відповідно до ситуації необхідну інформацію
– діє за алгоритмом у небезпечних ситуаціях, використовуючи інформацію, що міститься в тексті інструкції
– моделює послідовність дій у небезпечних ситуаціях природного походження
– моделює ситуацію надання першої долікарської допомоги в разі поганого самопочуття
Здоров’я, безпека та добробут (Василенко) 6 класНаписати декілка речень про права українських дітей за методом сторітелінгу, використовуючи слова: шестикласники, захист, країна, справедливість, добробут, майбутнє, гідність, здоров’я, безпека, відповідальність, родина, обов’язок.

Тест
11.02.1976i@gmail.com
Розділ 2.
Освіта – ключ до успіху
Розуміє перспективність своєї діяльності для успішного майбутнього
– виявляє зацікавлення у тривалій систематичній діяльності під час навчання і наполегливість у досягненні мети
– визначає цілі власної діяльності і стратегії їх досягнення
– визначає ефективні способи засвоєння навчальної інформації
– використовує допоміжні засоби для навчання, зокрема цифрові пристрої, без шкоди для здоров’я
– аналізує власний навчальний розвиток, вказуючи на причини успіхів та невдач
– організовує власний освітній простір, раціонально розподіляє час
Здоров’я, безпека та добробут (Василенко) 6 клас11.02.1976i@gmail.com

II Семестр