I Семестр
Тема | Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів | Посилання | Робота для виконання | Зв’язок з вчителем |
---|---|---|---|---|
Тема 1 МАГНІТНІ ЯВИЩА | Знаннєвий компонент: розуміє механізми магнітної взаємодії, електромагнітної індукції, магнітної левітації; матеріальність магнітного поля, гіпотезу Ампера; володіє поняттям, формулює визначення фізичної величини (індукція магнітного поля) та її одиниці; пояснює досліди Ерстеда, Фарадея, принцип дії електромагніту, електродвигуна, електровимірювальних приладів; знає прояви магнітного поля Землі. Діяльнісний компонент: застосовує формулу сили Ампера під час розв’язування задач різних типів; графічно зображає магнітне поле; визначає напрямки індукції магнітного поля, сили Ампера, індукційного струму; складає електромагніт. Ціннісний компонент: оцінює значення магнітного поля Землі для життєдіяльності організмів; оцінює важливість, переваги та недоліки розвитку різних напрямків електроенергетики; роль видатних учених у розвитку знань про електромагнетизм | https://shkola.in.ua/864-fizyka-9-klas-bar-iakhtar-2017.html https://lms.e-school.net.ua/courses/course-v1:UIED+Physics-9th-grade+2020/about https://www.youtube.com/watch?v=-FLpWNlusX0&t=10s https://www.youtube.com/watch?v=Xv_2ZN4GgnY&t=5s https://www.youtube.com/watch?v=kPaabNqklOI&t=1s Безкоштовний річний онлайн курс з фізики для українських учнів | виконати контрольну роботу | 9-В, 9-Г – natalevch@gmail.com Халмурадова Тетяна Миколаївна (9-А, 9-Б): physics4present@gmail.com |
Тема 2 СВІТЛОВІ ЯВИЩА | Знаннєвий компонент: розуміє поняття світлового променю, точкового джерела світла, тонкої лінзи; формулює визначення фізичної величини (фокусна відстань, оптична сила лінзи, показник заломлення світла); закони прямолінійного поширення, відбивання й заломлення світла; принцип дії найпростіших оптичних приладів; вади зору, способи їхньої корекції, методи профілактики захворювань органів зору; одиниці оптичної сили та фокусної відстані лінзи, спектральний склад білого світла, причини різнобарв’я. Діяльнісний компонент: застосовує закони прямолінійного поширення, відбивання й заломлення світла, формулу тонкої лінзи під час розв’язування задач різних типів і під час виконання лабораторних робіт; пояснює причини сонячних i місячних затемнень; указує хід променів під час побудови зображень, отриманих за допомогою плоского дзеркала і тонкої лінзи; вимірює фокусну відстань та визначає оптичну силу лінзи. Ціннісний компонент: усвідомлює значення світла для життя на Землі та в побуті; усвідомлює значення гігієни зору та профілактики його вад | https://www.youtube.com/results?search_query=%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D1%96+%D1%8F%D0%B2%D0%B8%D1%89%D0%B0+%D1%84%D1%96%D0%B7%D0%B8%D0%BA%D0%B0+9+%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81 https://www.youtube.com/watch?v=NACTEt4P-Go https://youtu.be/vfwkqfwIVKE | виконати контрольну роботу |
II Семестр