I Семестр
Зміст навчального матеріалу | Очікувані результати | Ресурси | Завдання для виконання | Зв’язок з вчителем |
---|---|---|---|---|
Розділ 1. Виховуємо самостійність та відповідальність | Розпізнає ймовірні небезпеки природного, техногенного, соціального характеру і побутового походження – визначає потенційні небезпеки навколишнього середовища для здоров’я і безпеки людини (дорожній рух, забруднення, хімічні речовини, ультрафіолетове випромінювання тощо) – прогнозує наслідки власних дій у надзвичайних ситуаціях, апелюючи до набутих знань та достовірної інформації Розпізнає ймовірні небезпеки на дорозі та у транспорті – визначає потенційні небезпеки дорожнього руху для здоров’я – обґрунтовує необхідність власної відповідальності за поведінку в громадських місцях – моделює ситуацію надання першої долікарської допомоги в разі ДТП Розрізняє складники особистого простору (інтимний, соціальний, публічний), поважає свій і чужий особистий простір під час спілкування – розпізнає імовірні небезпеки соціального характеру – розрізняє ситуації, коли силу переконання використали з позитивними чи негативними намірами – ідентифікує причини та наслідки виникнення конфліктів у різних ситуаціях – визначає, ідентифікує та обговорює психічні (зокрема емоційні) і соціальні зміни, які відбуваються під час переходу в основну школу – виокремлює інформацію та обговорює ситуації булінгу – пояснює вплив спілкування на складники здоров’я, безпеки і добробуту – встановлює нові контакти та ефективно співпрацює для досягнення результату, використовує різні засоби зв’язку – застосовує вербальні та невербальні засоби спілкування для конструктивної комунікації – бере участь у груповій роботі, враховуючи індивідуальні особливості й потреби – виконує різні ролі в груповій роботі – демонструє модель безпечної поведінки згідно з інструкціями і правилами в соціальному середовищі – протидіє проявам тиску, агресії, маніпуляції і неповаги щодо себе та інших осіб – розробляє стратегію подолання булінгу, визначає джерела допомоги його жертвам, звертається по допомогу до інших осіб – моделює послідовність дій у небезпечних ситуаціях соціального походження Розпізнає ймовірні небезпеки техногенного, соціального характеру – визначає потенційно небезпечні забруднення хімічними речовинами для здоров’я і безпеки людини – обґрунтовує необхідність власної відповідальності за поведінку в громадських місцях – моделює ситуацію надання першої долікарської допомоги в разі вуличного травматизму – прогнозує наслідки власних дій у непередбачених ситуаціях, апелюючи до набутих знань Розпізнає імовірні небезпеки природного характеру – визначає потенційні небезпеки навколишнього середовища для здоров’я і безпеки людини (забруднення, ультрафіолетове випромінювання тощо) – прогнозує наслідки власних дій у непередбачених і надзвичайних ситуаціях, апелюючи до набутих знань та достовірної інформації – приймає рішення щодо надання самодопомоги та допомоги іншим особам, звернення до інших осіб чи відповідних служб – демонструє модель безпечної поведінки згідно з інструкціями і правилами в природному середовищі – звертається до фахівців у небезпечних ситуаціях, наслідком яких не може зарадити власними силами – здатний викликати необхідні рятувальні служби, повідомляючи відповідно до ситуації необхідну інформацію – діє за алгоритмом у небезпечних ситуаціях, використовуючи інформацію, що міститься в тексті інструкції – моделює послідовність дій у небезпечних ситуаціях природного походження – моделює ситуацію надання першої долікарської допомоги в разі поганого самопочуття | Здоров’я, безпека та добробут (Василенко) 6 клас | Написати декілка речень про права українських дітей за методом сторітелінгу, використовуючи слова: шестикласники, захист, країна, справедливість, добробут, майбутнє, гідність, здоров’я, безпека, відповідальність, родина, обов’язок. Тест | 11.02.1976i@gmail.com |
Розділ 2. Освіта – ключ до успіху | Розуміє перспективність своєї діяльності для успішного майбутнього – виявляє зацікавлення у тривалій систематичній діяльності під час навчання і наполегливість у досягненні мети – визначає цілі власної діяльності і стратегії їх досягнення – визначає ефективні способи засвоєння навчальної інформації – використовує допоміжні засоби для навчання, зокрема цифрові пристрої, без шкоди для здоров’я – аналізує власний навчальний розвиток, вказуючи на причини успіхів та невдач – організовує власний освітній простір, раціонально розподіляє час | Здоров’я, безпека та добробут (Василенко) 6 клас | 11.02.1976i@gmail.com |
II Семестр