I Семестр
Зміст навчального матеріалу | Очікувані результати | Ресурси | Завдання для виконання | Зв’язок з вчителем |
---|---|---|---|---|
Розділ 1. Виховуємо самостійність та відповідальність | Знаходить за допомогою вчителя інформацію щодо здоров’я, безпеки та добробуту в різних джерелах і перевіряє її достовірність розпізнає серед запропонованих ймовірні небезпеки природного, техногенного, соціального характеру і побутового походження класифікує потенційні небезпеки для здоров’я і життя людини висуває гіпотези щодо наслідків власних дій у надзвичайних ситуаціях, на основі набутих знань та достовірної інформації Розпізнає ймовірні небезпеки на дорозі та у транспорті визначає потенційні небезпеки дорожнього руху для здоров’я пояснює необхідність власної відповідальності за поведінку в громадських місцях моделює ситуацію надання першої долікарської допомоги в разі ДТП розпізнає ймовірні небезпеки на дорозі та у транспорті визначає потенційні небезпеки дорожнього руху для здоров’я пояснює необхідність власної відповідальності за поведінку в громадських місцях моделює ситуацію надання першої долікарської допомоги в разі ДТП Розпізнає ймовірні небезпеки техногенного, соціального характеру обґрунтовує необхідність власної відповідальності за поведінку в громадських місцях моделює ситуацію надання першої долікарської допомоги в разі вуличного травматизму прогнозує наслідки власних дій у непередбачених ситуаціях, апелюючи до набутих знань Розпізнає ймовірні небезпеки природного характеру – визначає потенційні небезпеки навколишнього середовища для здоров’я і безпеки людини (забруднення, ультрафіолетове випромінювання тощо) прогнозує разом з учителем наслідки власних дій у непередбачених і надзвичайних ситуаціях, апелюючи до набутих знань та достовірної інформації обирає кращі рішення щодо самодопомоги та допомоги іншим особам уміє звертатися по допомогу до інших осіб чи відповідних служб, викликати рятувальні служби, повідомляючи відповідно до ситуації необхідну інформацію демонструє модель безпечної поведінки згідно з інструкціями і правилами в природному середовищі діє за алгоритмом у небезпечних ситуаціях, використовуючи інформацію, що міститься в тексті інструкції моделює послідовність дій у небезпечних ситуаціях природного походження | https://pidruchnyk.com.ua/1705-5_zdorovia_vasylenko.html | https://naurok.com.ua/test/homework/32052925#:~:text=https%3A//naurok.com.ua/test/join%3Fgamecode%3D9592886 | 11.02.1976i@gmail.com |
Розділ 2. Освіта – ключ до успіху | Розуміє важливість навчання для успішного майбутнього визначає цілі власної діяльності та використовує запропоновані вчителем способи їх досягнення організовує разом з батьками та вчителем власний освітній простір, дотримується розпорядку дня Ввизначає за допомогою вчителя ефективні способи засвоєння навчальної інформації використовує запропоновані вчителем допоміжні засоби для навчання, зокрема цифрові пристрої, без шкоди для здоров’я аналізує власний навчальний розвиток, розрізняє причини успіхів та невдач | https://pidruchnyk.com.ua/1705-5_zdorovia_vasylenko.html | 11.02.1976i@gmail.com |
II Семестр