Зміст навчального матеріалу | Очікувані результати | Ресурси | Робота для виконання | Зв’язок з учителем |
---|---|---|---|---|
Тема 1. Топографія та картографія. | Учень називає об’єкт дослідження та структурні компоненти географії; пояснює значення поняття «геосистема» , визначає рівні геосистем, причини та наслідки природних і суспільних процесів; називає елементи топографічної карти; знає основні умовні позначення топографічної карти; розрізняє та визначає за картою географічні та прямокутні координати точок, види масштабу, азимута; розпізнає на місцевості об’єкти, читає топографічні карти; уміє орієнтуватися на місцевості; розв’язує задачі за топографічною картою. Називає види рухів Землі; параметри та наслідки осьового й орбітального рухів планети, розв’язує задачі на визначення місцевого і поясного часу. | https://lms.e-school.net.ua/ | https://drive.google.com/drive/folders/1zr3hlRNeAkfKXb0wEkzZVo1YPl4wh7lv?usp=sharing | Моб.0638942434, s0638942434@gmail.com |
Тема 2. Загальні закономірності географічної оболонки. | Учень розрізняє складові географічної оболонки; наводить приклади прояву основних закономірностей географічної оболонки; називає складові літосфери, структурні елементи літосферних плит; формулює закономірності поширення форм рельєфу, мінеральних ресурсів. Визначає тектонічні структури за формами рельєфу; характеризує процеси в надрах і на поверхні землі, їхні наслідки; розв’язує задачі на визначення показника забезпеченості країн окремими видами мінеральних ресурсів. | https://lms.e-school.net.ua/ | Моб.0638942434, s0638942434@gmail.com |