Тема 1. Вступ. Європа. | Учень називає регіони світу, показує їх на карті, розрізняє основні поняття; користується основними джерелами інформації. Учень називає склад регіону Європа; розрізняє форми державного правління і територіального устрою країн Європи; наводить приклади різних типів та підтипів країн регіону за рівнем економічного розвитку; характеризує особливості демографічних та урбанізаційних процесів, розміщення населення в регіоні; порівнює чинники міжнародної спеціалізації економічно розвинених країн і країн з перехідною економікою; здійснює необхідні обчислення для оцінювання забезпеченості окремих країн мінеральними ресурсами; обгрунтовує особливості спеціалізації сільського господарства та розміщення основних осередків переробної промисловості в Європі; пояснює причини вузької спеціалізації промислового виробництва економічно розвинених невеликих країн Європи; вирізняє особливості економіки країн Європи, зумовлені регіональною інтеграцією. | https://lms.e-school.net.ua/ | https://drive.google.com/drive/folders/1L1DUwem-GI6BM7Y1yfRNJkLmpF-pNo8_?usp=drive_link | Моб. 0638942434, s0638942434@gmail.com |
Тема 2. Азія. | Учень називає склад регіону; наводить приклади країн Азії, що належать до різних типів за рівнем економічного розвитку; характеризує особливості демографічних, урбанізаційних процесів та розміщення населення в Азії, основні риси сучасного стану економіки; порівнює ресурсозабезпеченість, працересурсний потенціал субрегіонів Азії; особливості господарства різних за рівнем економічного розвитку країн Азії; обгрунтовує розміщення основних районів видобування мінеральних ресурсів, обробної промисловості в Азії; використовує тематичні карти для порівняння спеціалізації сільського господарства субрегіонів Азії. | https://lms.e-school.net.ua/ | | |