Перейти до вмісту

Математика (Десяті класи)

Алгебра
Зміст навчального матеріалуОчікувані результатиРесурсиРобота для виконанняЗв’язок з вчителем
Числові функції та їх властивості та графік.
Корінь п-го степеня та його властивості.
Степінь з раціональним показником
Учень/учениця:
користується
різними способами задання функцій;
знаходить область визначення функціональних залежностей; значення функцій при заданих значеннях аргументу і значення аргументу, за яких функція набуває даного значення;
встановлює за графіком функції її основні властивості;
встановлює властивості функцій;
обчислює та порівнює значення виразів, які містять степені з раціональними показниками, корені;
розпізнає та схематично зображує графіки степеневих функцій;
моделює реальні процеси за допомогою степеневих функцій.
https://portfel.info/pidruchnyky/10-klas/matematika-10/burda-2018-rik/https://drive.google.com/file/d/1IQlvMWlPVp3QweRStzmeuq1I7Jb9aK4i/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1z6XFyaKN9pBiGTxnQNYmWvzIFHfvhViY/view?usp=sharing
tarasjuk.n@gmail.com
Тригонометричні функції та їх властивостіУчень/учениця:
вміє
переходити від радіанної міри кута до градусної й навпаки;
встановлює відповідність між дійсними числами і точками на одиничному колі;
розпізнає і схематично будує графіки тригонометричних функцій;
ілюструє властивості тригонометричних функцій за допомогою графіків;
перетворює нескладні тригонометричні вирази;
застосовує тригонометричні функції до опису реальних процесів;
розв’язує найпростіші тригонометричні рівняння.
https://portfel.info/pidruchnyky/10-klas/matematika-10/burda-2018-rik/

https://portfel.info/pidruchnyky/10-klas/algebra-10/merzljak-2010-rik-akadem/
https://drive.google.com/file/d/1Pi6v0qCini52pAjIR5NGECVRDV-gQNME/view?usp=sharingtarasjuk.n@gmail.com
Похідна та її застосуванняУчень/учениця:
розуміє
значення поняття похідної для опису реальних процесів, зокрема механічного руху;
знаходить швидкість зміни величини в точці; кутовий коефіцієнт і кут нахилу дотичної до графіка функції в даній точці;
диференціює функції, використовуючи таблицю похідних і правила диференціювання;
застосовує похідну для знаходження проміжків монотонності і екстремумів функції, побудови графіків;
знаходить найбільше і найменше значення функції;
розв’язує нескладні прикладні задачі на знаходження найбільших і найменших значень реальних величин.
https://portfel.info/pidruchnyky/10-klas/matematika-10/burda-2018-rik/https://docs.google.com/document/d/1-9uG8c9-kEe951JqcFuh4viLWGv35EIP/tarasjuk.n@gmail.com
Геометрія
Зміст навчального матеріалуОчікувані результатиРесурсиРобота для виконанняЗв’язок з вчителем
Паралельність прямих і площин у просторіУчень/учениця:
називає
основні поняття стереометрії;
розрізняє означувані та не означувані поняття, аксіоми та теореми;
формулює аксіоми стереометрії та наслідки з них;
застосовує аксіоми стереометрії та наслідки з них до розв’язання нескладних задач;
класифікує за певними ознаками взаємне розміщення прямих, прямих і площин, площин у просторі за кількістю їх спільних точок;
встановлює паралельність прямих, прямої та площини, двох площин;
з’ясовує, чи є дві прямі мимобіжними;
зображає фігури у просторі;
застосовує відношення паралельності між прямими і площинами у просторі до опису відношень між об’єктами навколишнього світу.
https://portfel.info/pidruchnyky/10-klas/matematika-10/burda-2018-rik/

https://portfel.info/pidruchnyky/10-klas/algebra-10/merzljak-2010-rik-akadem/
https://onlinetestpad.com/ua/testview/191635-paralelnist-pryamikh-i-ploshhin-u-prostori-kontrolna-robota-2-g-t1-u18-k2tarasjuk.n@gmail.com
Перпендикулярність прямих і площин просторіУчень/учениця:
встановлює та обґрунтовує
перпендикулярність прямих, прямої та площини, двох площин;
формулює означення кута між прямими, прямою та площиною, площинами; теорему про три перпендикуляри;
застосовує відношення між прямими і площинами у просторі, відстані і кути у просторі до опису об’єктів навколишнього світу;
розв’язує задачі на знаходження відстаней та кутів в просторі, зокрема практичного місту.
https://portfel.info/pidruchnyky/10-klas/matematika-10/burda-2018-rik/

https://portfel.info/pidruchnyky/10-klas/algebra-10/merzljak-2010-rik-akadem/
https://onlinetestpad.com/ua/testview/1618718-perpendikulyarni-ta-paralelni-pryamitarasjuk.n@gmail.com
Координати, геометричні перетворення та вектори в просторіУчень/учениця:
користується
аналогією між векторами і координатами на площині й у просторі;
усвідомлює важливість векторно-координатного методу в математиці;
виконує операції над векторами;
застосовує вектори для моделювання і обчислення геометричних і фізичних величин;
знаходить відстань між двома точками, координати середини відрізка, координати точок симетричних відносно початку координат та координатних площин;
використовує координати у просторі для вимірювання відстаней, кутів
https://portfel.info/pidruchnyky/10-klas/matematika-10/burda-2018-rik/

https://portfel.info/pidruchnyky/10-klas/algebra-10/merzljak-2010-rik-akadem/
https://onlinetestpad.com/ua/testview/103042-dekartova-sistema-koordinat-u-prostor%D1%96-koordinati-tochki-v%D1%96dstan-m%D1%96zh-tochktarasjuk.n@gmail.com