I Семестр
Зміст навчального матеріалу | Очікувані результати | Ресурси | Роботи для виконання | Зв’язок з вчителем |
---|---|---|---|---|
Безпека і здоров’я людини | Учні: називають: чинники підтримання мотивації до здорового способу життя; чинники впливу на здоров’я; наводять приклади: довгострокових і короткострокових наслідків різних способів життя; холістичного підходу до здоров’я розпізнають ознаки здоров’я, хвороби та проміжних станів; демонструють високий рівень мотивації до здорового способу життя, віру в себе, позитивне ставлення до своїх життєвих перспектив пояснюють: необхідність планування життя; взаємозв’язок різних складових здоров’я; вплив способу життя на здоров’я; уміють: аналізувати свій спосіб життя, особисті цілі і розробляти довгострокові плани, враховуючи важливі сфери життя. | «Основи здоров’я» підручник для 9 класу https://lms.e-school.net.ua/ | Тести « Здоров’я людини» 9 клас 1. Скільки часу необхідно спати підліткам: А 8-9 годин; Б) 7-8 годин; В) 9-10 годин. 2. Здорове харчування: А) впливає на фізичне здоров’я; Б) призводить до ожиріння; В) забезпечує нормальний розвиток і життєдіяльність людини. 3. У людей з надлишковою вагою є труднощі з : А) диханням; Б) зором; В) пам’яттю. 4. Показник ІМТ (індекс маси тіла)розроблено на замовлення: А) дієтолога; Б) терапевта; В) страхового агента. 5. Співвідношення білків,жирів,вуглеводнів,вітамінів та мінеральних речовин,що містяться у 100г.продукту є: А) енергетична цінність; Б) харчова цінність; В) вітамінна цінність; Г) білковою цінністю. 6. Скільки разів на день потрібно харчуватися: А) 2 рази на день; Б) 3 рази на день; В) 5-6 разів з інтервалом 2-3 години. 7. До зовнішніх біоритмів належать: А) температура повітря; Б) циклічність процесів травлення; В) інтенсивність сонячної радіації; Г) біоелектричні коливання мозку. 8. Поживні речовини виконують функції: А)енергетичну; Б) захисна; В)відторгнення; Г) відновлювальна. 9. Складовими особистої гігієни є: А) чистота громадських приміщень; Б) гігієна громадського транспорту; В) гігієна шкіри та волосся; Г) гігієна органів слуху,зору; Д)гігієнахарчування; Е) гігієна порожнини рота. 10 . Які показники індивідуального рівня фізичного здоров’я найчастіше використовуються на практиці: А) частота серцевих скорочень; Б) артеріальний тиск; В) співвідношенні зросту і маси тіла; Г) сила; Д) усі відповіді не правильні. 11. Оберіть принципи здорового харчування: А) вживати їжу 3 рази в день; Б) контролювати розмір порцій; В) обов’язково снідати; Г) не вживати молочної продукції; Д) збільшити вживання овочів і фруктів. 12. Виберіть види рухової активності,що належать до інтенсивного, поясніть вплив їх на організм: 1) рухливі ігри; 2) швидка хода; 3) біг; 4) танці; 5) гра на скрипці. | bidenkooks@gmail.com |
Фізична складова здоров’я | Учні: називають: індикатори фізичної форми; чинники розвитку фізичного здоров’я; наводять приклади: популярних видів рухової активності; аеробної та анаеробної активності; гігієнічних процедур уміють: визначати індекс маси тіла, безпечно контролювати масу свого тіла; здійснювати експрес-оцінку та моніторинг здоров’я; дотримуються правил особистої гігієни, збалансованого харчування і рухової активності | «Основи здоров’я» підручник для 9 класу https://lms.e-school.net.ua/ | bidenkooks@gmail.com |
II Семестр