I Семестр
Тема | Що треба знати | Де знайти інформацію | Примітка |
---|---|---|---|
Українські землі в складі Російської імперії наприкінці ХVІІІ — у першій половині ХІХ ст. | Час включення українських земель до Росії, їх адміністративно-територіальний устрій. Розуміти поняття: “промисловий переворот”, “національне відродження”; вплив індустріальної революції на розвиток торгівлі, міст, транспорту; роль Харківського та Київського університетів як центрів національного відродження; програмні положення та ідейні засади діяльності Кирило-Мефодієвського братства. Уміти пояснити розбіжності в цілях українського, польського (національних) і російського (опозиційного до уряду) рухів на території України. | Підручник: § 1, 3-7, Всеукраїнсь-ка школа онлайн (відеоуроки) | Форма контролю – тестова робота |
Українські землі у складі Австрійської імперії наприкінці ХVІІІ — у першій половині ХІХ ст. | Знати історичні обставини включення українських територій (Галичини, Буковини і Закарпаття) до Австрійської імперії; період діяльності “Руської трійці”, хронологічні межі “Весни народів”. Розуміти: поняття “будителі”, “Весна народів”, “освічений абсолютизм”; причини, які зумовили провідну роль греко-католицької церкви в українському русі на Галичині; ідейні засади діяльності гуртка “Руська трійця”, Головної руської ради; історичне значення альманаху ”Русалка Дністровая” ‘ | Підручник: § 2, 8 – 10, Всеукраїнсь-ка школа онлайн (відеоуроки) |
II Семестр