Перейти до вмісту

Українська література (Дев’яті класи)

I Семестр

ТемаЗміст навчання, очікувані результатиДжерела інформаціїФорма виконання та термінЗв’язок із учителем
Усна народна творчість. Давня літератураУчень/учениця знає зміст творів, коментує, пояснює, аналізує: «Місяць на небі, зiроньки сяють…», «Цвіте терен, цвіте терен…», «Сонце низенько…», «Ой під вишнею, під черешнею…»; українські народні балади «Ой летіла стріла», «Ой на горі вогонь горить», легенди: про Вавилонську вежу, про Мойсея, Притчу про блудного сина. Володіє теоретичними знаннями про найдавніші рукописні книги Київської Русі, перекладну літературу, Біблію, «Повість минулих літ», «Поученіє Володимира Мономаха», Києво- Печерський патерик, «Слово о полку Ігоревім», історико-мемуарну прозу, козацькі літописи (Самовидця, Г. Граб’янки, С. Величка) «Історію русів».
Знає про творчість Івана Вишенського, Івана Величковського, Семена Климовського.
Українська література (Авраменко) 9 клас 2017

Всеукраїнська школа онлайн

Уміти: база ресурсів

Фольклор

Українська народна балада як жанр

Розвиток писемності після хрещення Русі-України

Біблія як пам’ятка світової літератури

Притча про блудного сина” в творах мистецтва

«Повість минулих літ»

Козацькі літописи
Контрольна робота.
Про час виконання (жовтень) повідомить класний керівник
9-А і 9-Г класи
Заваженко Н.М.
zavazhenkonm@ukr.net

9-Б клас
Чухно Т.Т.
chuhknott@gmail.com

9-В клас
Ткачова Г.В.
hanna-15@ukr.net
Нова українська літератураУчень / учениця:
Аналізує твори Григорія СКОВОРОДИ «Бджола та Шершень», «Всякому місту – звичай і права…», «De libertate»; Івана КОТЛЯРЕВСЬКОГО «Енеїда», «Наталка Полтавка»; Григорія КВІТКИ- ОСНОВ’ЯНЕНКА «Маруся».
Пояснює жанрові особливості творів, характеризує образи персонажів, робить порівняльну характеристику, розуміє історію написання творів,
уміє знаходити необхідну інформацію; творчо використовує довідкові матеріали.
Українська література (Авраменко) 9 клас 2017

Всеукраїнська школа онлайн

Уміти: база ресурсів

Григорій Сковорода

Григорій Сковорода – біографія та творчість

Нова українська література

Іван Котляревський

Котляревський «Енеїда»

Котляревський «Енеїда»

П’єса «Наталка Полтавка» – перший твір нової української драматургії

Утілення ідеалів в образі Марусі
Контрольна робота.
Про час виконання (грудень) повідомить класний керівник
9-А і 9-Г класи
Заваженко Н.М.
zavazhenkonm@ukr.net

9-Б клас
Чухно Т.Т.
chuhknott@gmail.com

9-В клас
Ткачова Г.В.
hanna-15@ukr.net

II Семестр

ТемаЗміст навчання, очікувані результатиДжерела інформаціїФорма виконання та термінЗв’язок із учителем
Поети – романтики. Творчість М. Гоголя, Т. ШевченкаПетро ГУЛАК-АРТЕМОВСЬКИЙ «Рибалка»
Євген ГРЕБІНКА «Човен»
Микола ГОГОЛЬ. «Тарас Бульба»
Тарас ШЕВЧЕНКО «До Основ’яненка», «Сон», «Кавказ», «І мертвим, і живим, і ненарожденним…», «Катерина», «Наймичка», «У нашім раї на землі…», «Доля», «Росли укупочці, зросли…».Біблія в житті поета.
Учень/учениця
знає найголовніше з біографій митців – романтиків; виразно читає вірші, аналізує їх; визначає жанрові ознаки творів, пояснює їх фольклорну основу; переказує зміст повісті «Тарас Бульба»; знаходить зв’язок сюжету з історією України; характеризує образ головного героя; пояснює колізію морального й національного вибору в образах синів Тараса Бульби; коментує сюжети творів Т.Шевченка, їх ідейний зміст, контрастні картини в них; інтерпретує твори у культурологічному контексті; коментує оцінку твору критиками, зіставляє її з власною; визначає його місце в мистецькому доробку автора, історії української літератури; пояснює його актуальність сьогодні.
Українська література (Авраменко) 9 клас 2017

Всеукраїнська школа онлайн

Уміти: база ресурсів

Поети-романтики в українській літературі

Балада «Рибалка»

Є. Гребінка «Човен»

Героїчний образ Тараса Бульби

Аналіз твору «Тарас Бульба»

Тарас Шевченко – художник

Тарас Шевченко – поема «Сон»

Сатиричний характер поеми «Сон»

Поема «Кавказ»

https://www.youtube.com/watch?v=i5bEDOLoUeY

Аналіз твору «І мертвим, і живим…»

Вічна тема матері й сина у творах Шевченка

«Наймичка»

Мотиви поезії «Доля»

Біблія в житті Т. Шевченка
Контрольна робота.

Про час виконання (березень) повідомить класний керівник
9-А і 9-Г класи
Заваженко Н.М.
zavazhenkonm@ukr.net

9-Б клас
Чухно Т.Т.
chuhknott@gmail.com

9-В клас
Ткачова Г.В.
hanna-15@ukr.net
Творчість П. Куліша й Марко ВовчокПантелеймон Куліш «Чорна рада»
Марко Вовчок
«Інститутка»
Учень/учениця
знає основні віхи життєвого і творчого шляху П.Куліша; розрізняє епічні жанри; визначає й коментує історичну і художню правду у творі «Чорна рада», основний конфлікт у ньому, особливості оповіді, історичний колорит; характеризує образи й символи; порівнює образи Якима Сомка та Іванця Брюховецького»;
знає й переказує зміст твору «Інститутка», коментує його сюжет; визначає жанр, особливості сюжету; пояснює причини тяжкого життя народу в добу кріпацтва.
Українська література (Авраменко) 9 клас 2017

Всеукраїнська школа онлайн

Уміти: база ресурсів

Життя і творчість Пантелеймона Куліша

«Чорна рада» – перший історичний роман

Динамічний сюжет роману «Чорна рада»

Загальнолюдські риси ініціативності в романі «Чорна рада»

Життя й творча діяльність Марко Вовчок

Антилюдяна суть кріпосництва й солдатчини
Контрольна робота.

Про час виконання (травень) повідомить класний керівник
9-А і 9-Г класи
Заваженко Н.М.
zavazhenkonm@ukr.net

9-Б клас
Чухно Т.Т.
chuhknott@gmail.com

9-В клас
Ткачова Г.В.
hanna-15@ukr.net