I Семестр
Тема | Зміст навчання, очікувані результати | Джерела інформації | Форма виконання та термін | Зв’язок із учителем |
---|---|---|---|---|
Синтаксис. Пунктуація. Пряма й непряма мова. Складне речення, його ознаки. Складносурядне речення, | Учень/учениця: розуміє суть понять: «пряма й непряма мова», «цитата як спосіб передачі чужої мови», «діалог». «складні речення без сполучників, із сурядним і підрядним зв’язком», «складносурядне речення, його будова», «смислові зв’язки між частинами складносурядного речення». Уміє розставляти розділові знаки при прямій мові й діалозі, між частинами складносурядного речення. | Українська мова (Авраменко) 9 клас Всеукраїнська школа онлайн Уміти: база ресурсів Заміна прямої мови непрямою Цитата як спосіб передачі чужої мови Діалог. Розділові знаки при діалозі Складне речення Складносурядне речення, його будова й засоби зв’язку між його частинами | Контрольна робота. Про час виконання (кінець жовтня) повідомить класний керівник | 9-А і 9-Г класи Заваженко Н.М. zavazhenkonm@ukr.net 9-Б клас Чухно Т.Т. chuhknott@gmail.com 9-В клас Ткачова Г.В. hanna-15@ukr.net |
Складнопідрядне речення | Учень/учениця: розуміє матеріал: складнопідрядне речення, його будову й засоби зв’язку в ньому; підрядні сполучники й сполучні слова. Знає і розрізняє основні види складнопідрядних речень: з означальними, з’ясувальними, обставинними підрядними частинами (способу дії й ступеня, порівняння, місця, часу, причини, наслідку, мети, умови, допусту). Учень/учениця вміє розставляти розділові знаки між частинами складнопідрядного речення. | Українська мова (Авраменко) 9 клас Всеукраїнська школа онлайн Уміти: база ресурсів Складнопідрядні речення з підрядними з’ясувальними та означальними Складнопідрядні речення з підрядними порівняння Складнопідрядні речення з підрядними місця й часу Складнопідрядні речення з підрядними допустовими Складнопідрядні речення з підрядними причини та мети Складнопідрядні речення з підрядними умови | Контрольна робота. Про час виконання (грудень) повідомить класний керівник | 9-А і 9-Г класи Заваженко Н.М. zavazhenkonm@ukr.net 9-Б клас Чухно Т.Т. chuhknott@gmail.com 9-В клас Ткачова Г.В. hanna-15@ukr.net |
II Семестр
Тема | Зміст навчання, очікувані результати | Джерела інформації | Форма виконання та термін | Зв’язок із учителем |
---|---|---|---|---|
Складнопідрядне речення з кількома підрядними. Безсполучникове складне речення | Складнопідрядне речення з кількома підрядними частинами. Розділові знаки у складнопідрядному реченні з кількома підрядними частинами. Безсполучникове складне речення. Смислові відношення між частинами безсполучникового складного речення. Розділові знаки в безсполучникових реченнях. Учень/учениця правильно ставить розділові знаки між частинами складнопідрядного речення та обґрунтовує їх; визначає кількість підрядних частин; конструює складнопідрядні речення різних видів і вводить їх у тексти різних стилів; пояснює смислові відношення між частинами безсполучни-кового складного речення; правильно ставить розділові знаки між частинами безсполучникового складного речення та обґрунтовує їх. знаходить у тексті безсполучникові складні речення; визначає основні ознаки, смислові відношення між частинами безсполучникових складних речень; розмежовує безсполучникові складні речення й сполучникові; розрізняє види безсполучникових складних речень за характером синтаксичних і смислових зв’язків між частинами їх. | Українська мова (Авраменко) 9 клас Всеукраїнська школа онлайн Уміти: база ресурсів Складнопідрядне речення з кількома підрядними Розділові знаки в СПР з кількома підрядними частинами Безсполучникове складне речення Кома та крапка з комою у СБР Двокрапка в СБР Тире в СБР Розділові знаки в СБР | Контрольна робота. Про час виконання (березень) повідомить класний керівник | 9-А і 9-Г класи Заваженко Н.М. zavazhenkonm@ukr.net 9-Б клас Чухно Т.Т. chuhknott@gmail.com 9-В клас Ткачова Г.В. hanna-15@ukr.net |
Складні речення з різними видами зв’язку. Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності. Узагальнення вивченого | Складне речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку Розділові знаки у складному реченні з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку. Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності Текст, його основні ознаки. Будова тексту. Мікротема й абзац. Ключові слова в тексті й абзаці. Види й засоби міжфразового зв’язку (повторення й узагальнення). Повторення вивчених розділових знаків у простому і складному реченнях. Учень/учениця правильно розставляє в складне речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку розділові знаки та обґрунтовує їх правилами. знаходить у тексті складне речення з різними видами зв’язку; визначає основні ознаки й будову їх; знаходить і виправляє помилки на вивчені правила; аналізує й зіставляє виражальні можливості складних речень з різними видами зв’язку й синонімічних конструкцій; будує складні речення з різними видами зв’язку; визначає тему, основну думку тексту, виділяє ключові слова в тексті й тематичне речення в абзаці; розрізняє спільне й відмінне між мікротемою й абзацом; визначає засоби міжфразового зв’язку в тексті; конструює невеликі тексти на певну тему; використовує виражальні можливості текстів різних типів, стилів і жанрів у власному усному й писемному мовленні. аналізує, систематизує, узагальнює вивчене про речення. | Українська мова (Авраменко) 9 клас Всеукраїнська школа онлайн Уміти: база ресурсів Складне речення з різними видами зв’язку Розділові знаки в складних реченнях з різними видами зв’язку https://www.youtube.com/watch?v=cK45iymvdhM Текст, його основні ознаки Мікротеми й абзац Види й засоби міжфразового зв’язку https://www.youtube.com/watch?v=MNmeqYhCmCU Розділові знаки в складному реченні (повторення) Узагальнення та систематизація | Контрольна робота. Про час виконання (травень) повідомить класний керівник | 9-А і 9-Г класи Заваженко Н.М. zavazhenkonm@ukr.net 9-Б клас Чухно Т.Т. chuhknott@gmail.com 9-В клас Ткачова Г.В. hanna-15@ukr.net |