Перейти до вмісту

Українська мова (Дев’яті класи)

I Семестр

ТемаЗміст навчання, очікувані результатиДжерела інформаціїФорма виконання та термінЗв’язок із учителем
Синтаксис. Пунктуація.
Пряма й непряма мова.
Складне речення, його ознаки.
Складносурядне речення,
Учень/учениця:
розуміє суть понять: «пряма й непряма мова», «цитата як спосіб передачі чужої мови», «діалог». «складні речення без сполучників, із сурядним і підрядним зв’язком», «складносурядне речення, його будова», «смислові зв’язки між частинами складносурядного речення». Уміє розставляти розділові знаки при прямій мові й діалозі, між частинами складносурядного речення.
Українська мова (Авраменко) 9 клас

Всеукраїнська школа онлайн

Уміти: база ресурсів

Заміна прямої мови непрямою

Цитата як спосіб передачі чужої мови

Діалог. Розділові знаки при діалозі

Складне речення

Складносурядне речення, його будова й засоби зв’язку між його частинами
Контрольна робота.
Про час виконання (кінець жовтня) повідомить класний керівник
9-А і 9-Г класи
Заваженко Н.М.
zavazhenkonm@ukr.net

9-Б клас
Чухно Т.Т.
chuhknott@gmail.com

9-В клас
Ткачова Г.В.
hanna-15@ukr.net
Складнопідрядне речення Учень/учениця:
розуміє матеріал: складнопідрядне речення, його будову й засоби зв’язку в ньому; підрядні сполучники й сполучні слова. Знає і розрізняє основні види складнопідрядних речень: з означальними, з’ясувальними, обставинними підрядними частинами (способу дії й ступеня, порівняння, місця, часу, причини, наслідку, мети, умови, допусту). Учень/учениця вміє розставляти розділові знаки між частинами складнопідрядного речення.
Українська мова (Авраменко) 9 клас

Всеукраїнська школа онлайн

Уміти: база ресурсів

Складнопідрядні речення з підрядними з’ясувальними та означальними

Складнопідрядні речення з підрядними порівняння

Складнопідрядні речення з підрядними місця й часу

Складнопідрядні речення з підрядними допустовими

Складнопідрядні речення з підрядними причини та мети

Складнопідрядні речення з підрядними умови
Контрольна робота.
Про час виконання (грудень) повідомить класний керівник
9-А і 9-Г класи
Заваженко Н.М.
zavazhenkonm@ukr.net

9-Б клас
Чухно Т.Т.
chuhknott@gmail.com

9-В клас
Ткачова Г.В.
hanna-15@ukr.net

II Семестр

ТемаЗміст навчання, очікувані результатиДжерела інформаціїФорма виконання та термінЗв’язок із учителем
Складнопідрядне речення з кількома підрядними.
Безсполучникове складне речення
Складнопідрядне речення з кількома підрядними частинами.
Розділові знаки у складнопідрядному реченні з кількома підрядними частинами.
Безсполучникове складне речення. Смислові відношення між частинами безсполучникового складного речення.
Розділові знаки в безсполучникових реченнях.
Учень/учениця
правильно ставить розділові знаки між частинами складнопідрядного речення та обґрунтовує їх; визначає кількість підрядних частин;
конструює складнопідрядні речення різних видів і вводить їх у тексти різних стилів;
пояснює смислові відношення між частинами безсполучни-кового складного речення;
правильно ставить розділові знаки між частинами безсполучникового складного речення та обґрунтовує їх.
знаходить у тексті безсполучникові складні речення;
визначає основні ознаки, смислові відношення між частинами безсполучникових складних речень;
розмежовує безсполучникові складні речення й сполучникові;
розрізняє види безсполучникових складних речень за характером синтаксичних і смислових зв’язків між частинами їх.
Українська мова (Авраменко) 9 клас

Всеукраїнська школа онлайн

Уміти: база ресурсів

Складнопідрядне речення з кількома підрядними

Розділові знаки в СПР з кількома підрядними частинами

Безсполучникове складне речення

Кома та крапка з комою у СБР

Двокрапка в СБР

Тире в СБР

Розділові знаки в СБР
Контрольна робота.

Про час виконання (березень) повідомить класний керівник
9-А і 9-Г класи
Заваженко Н.М.
zavazhenkonm@ukr.net

9-Б клас
Чухно Т.Т.
chuhknott@gmail.com

9-В клас
Ткачова Г.В.
hanna-15@ukr.net
Складні речення з різними видами зв’язку. Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності. Узагальнення вивченогоСкладне речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку
Розділові знаки у складному реченні з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку.
Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності
Текст, його основні ознаки.
Будова тексту. Мікротема й абзац. Ключові слова в тексті й абзаці. Види й засоби міжфразового зв’язку (повторення й узагальнення).
Повторення вивчених розділових знаків у простому і складному реченнях.
Учень/учениця
правильно розставляє в складне речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку розділові знаки та обґрунтовує їх правилами.
знаходить у тексті складне речення з різними видами зв’язку;
визначає основні ознаки й будову їх;
знаходить і виправляє помилки на вивчені правила;
аналізує й зіставляє виражальні можливості складних речень з різними видами зв’язку й синонімічних конструкцій;
будує складні речення з різними видами зв’язку;
визначає тему, основну думку тексту, виділяє ключові слова в тексті й тематичне речення в абзаці;
розрізняє спільне й відмінне між мікротемою й абзацом;
визначає засоби міжфразового зв’язку в тексті;
конструює невеликі тексти на певну тему;
використовує виражальні можливості текстів різних типів, стилів і жанрів у власному усному й писемному мовленні.
аналізує, систематизує, узагальнює вивчене про речення.
Українська мова (Авраменко) 9 клас

Всеукраїнська школа онлайн

Уміти: база ресурсів

Складне речення з різними видами зв’язку

Розділові знаки в складних реченнях з різними видами зв’язку

https://www.youtube.com/watch?v=cK45iymvdhM

Текст, його основні ознаки

Мікротеми й абзац

Види й засоби міжфразового зв’язку

https://www.youtube.com/watch?v=MNmeqYhCmCU

Розділові знаки в складному реченні (повторення)

Узагальнення та систематизація
Контрольна робота.

Про час виконання (травень) повідомить класний керівник
9-А і 9-Г класи
Заваженко Н.М.
zavazhenkonm@ukr.net

9-Б клас
Чухно Т.Т.
chuhknott@gmail.com

9-В клас
Ткачова Г.В.
hanna-15@ukr.net