Перейти до вмісту

Біологія (Восьмі класи)

I Семестр

Зміст навчального матеріалуОчікувані результатиРесурсиРобота для виконанняЗв’язок з вчителем
І. Вступ
Біосоціальна природа людини.
Науки, що вивчають людину.
Учень
виявляє ознаки:
– біологічної та соціальної сутності людини в людських спільнотах
називає:
– науки, які вивчають людину;
пояснює:
– особливості біологічної природи людини та її соціальної сутності
Відео-уроки
Опрацюйте матеріал теми
ludmilamospan25@gmail.com
ІІ. Організм людини як біологічна система.
Організм людини як біологічна система.
Різноманітність клітин організму. Тканини. Органи. Фізіологічні системи.
Поняття про механізми регуляції.
Учень
розпізнає:
– органи та системи органів людини;
– типи тканин організму людини
установлює взаємозв’язок:
– між будовою тканин і виконуваними функціями;
називає:
– тканини, органи та фізіологічні системи організму людини;
– частини рефлекторної дуги;
характеризує:
– клітинну будову організму людини;
– тканини організму людини;
– шлях нервового імпульсу
наводить приклади:
– різновидів тканин;
– органів, фізіологічних систем
Електронний підручник (§ 1-4)

Відео-уроки:
Клітини, тканини
Органи, системи
Регуляція
Тестові завдання
(вкажіть своє прізвище та клас!)
ludmilamospan25@gmail.com
ІІІ. Опора й рух
Значення опорно-рухової системи, її будова та функції. Кістки, хрящі.
Огляд будови скелета.

Функції та будова скелетних м’язів. Робота м’язів. Групи м’язів.
Надання першої допомоги при ушкодженнях ОРС.
Профілактика порушень ОРС
Учень розпізнає :
– види кісток, частини скелета, типи з’єднання кісток, групи скелетних м’язів.
порівнює:
– скелет людини і ссавців.
застосовує знання для:
– попередження травм і захворювань опорно-рухової системи;
– надання першої допомоги при ушкодженнях опорно-рухової системи.
оперує термінами:
– скелет, кістка, хрящ, з’єднання кісток, м’яз, постава, гіподинамія
називає:
частини опорно-рухової системи;
– відділи скелета;
– види кісток;
– типи з’єднання кісток;
– основні групи скелетних м’язів.
характеризує:
– функції опорно-рухової системи;
– тканини: кісткову, хрящову,
посмуговану м’язову
пояснює:
– значення фізичних вправ для правильного формування скелету та м’язів
Електронний підручник (§ 28-33)

Відео-уроки:
Значення ОРС
Скелет
М’язи
Розвиток; ПМД
Тестові завдання
(вкажіть своє прізвище та клас!)
ludmilamospan25@gmail.com
ІV. Обмін речовин. Травлення.
Обмін речовин та перетворення енергії в організмі .
Харчування й обмін речовин.
Їжа та її компоненти.
Харчові та енергетичні потреби людини.
Значення травлення. Система органів травлення.
Процес травлення: ковтання, перистальтика, всмоктування.
Харчові розлади та їх запобігання
Учень застосовує знання для:
– обґрунтування способів збереження вітамінів у продуктах харчування;
– аналізу харчового раціону;
оперує термінами:
– обмін речовин, енергетичні потреби, вітаміни
називає:
– компоненти їжі
наводить приклади:
– вітамінів
характеризує:
– склад харчових продуктів;
– їжу як джерело енергії;
розпізнає:
– органи травлення;
– елементи зовнішньої будови зубів;
застосовує знання для:
– профілактики захворювань зубів;
– профілактики захворювань
Електронний підручник (§ 5-12)

Відео-уроки:
Обмін
Компоненти їжі
Органи травлення
Процес травлення
Харчові розлади

Контрольна робота
(виконайте письмово на листочку, фото надішліть)
ludmilamospan25@gmail.com
V. Дихання
Значення дихання. Система органів дихання.
Газообмін у легенях і тканинах.
Дихальні рухи.
Профілактика захворювань
Учень розпізнає :
– органи дихання;
встановлює взаємозв’язок:
– будови та функцій органів дихання;
застосовує знання для:
– профілактики захворювань органів дихання
оперує термінами:
– дихання, повітроносні шляхи, легені, газообмін, життєва ємність легень
Електронний підручник (§ 13-16)

Відео-уроки:
Органи дихання
Газообмін
Хвороби

Опрацюйте матеріал теми
ludmilamospan25@gmail.com

II Семестр