I Семестр
Зміст навчального матеріалу | Очікувані результати | Ресурси | Робота для виконання | Зв’язок з вчителем |
---|---|---|---|---|
І. Вступ Біосоціальна природа людини. Науки, що вивчають людину. | Учень виявляє ознаки: – біологічної та соціальної сутності людини в людських спільнотах називає: – науки, які вивчають людину; пояснює: – особливості біологічної природи людини та її соціальної сутності | Відео-уроки | Опрацюйте матеріал теми | ludmilamospan25@gmail.com |
ІІ. Організм людини як біологічна система. Організм людини як біологічна система. Різноманітність клітин організму. Тканини. Органи. Фізіологічні системи. Поняття про механізми регуляції. | Учень розпізнає: – органи та системи органів людини; – типи тканин організму людини установлює взаємозв’язок: – між будовою тканин і виконуваними функціями; називає: – тканини, органи та фізіологічні системи організму людини; – частини рефлекторної дуги; характеризує: – клітинну будову організму людини; – тканини організму людини; – шлях нервового імпульсу наводить приклади: – різновидів тканин; – органів, фізіологічних систем | Електронний підручник (§ 1-4) Відео-уроки: Клітини, тканини Органи, системи Регуляція | Тестові завдання (вкажіть своє прізвище та клас!) | ludmilamospan25@gmail.com |
ІІІ. Опора й рух Значення опорно-рухової системи, її будова та функції. Кістки, хрящі. Огляд будови скелета. Функції та будова скелетних м’язів. Робота м’язів. Групи м’язів. Надання першої допомоги при ушкодженнях ОРС. Профілактика порушень ОРС | Учень розпізнає : – види кісток, частини скелета, типи з’єднання кісток, групи скелетних м’язів. порівнює: – скелет людини і ссавців. застосовує знання для: – попередження травм і захворювань опорно-рухової системи; – надання першої допомоги при ушкодженнях опорно-рухової системи. оперує термінами: – скелет, кістка, хрящ, з’єднання кісток, м’яз, постава, гіподинамія називає: –частини опорно-рухової системи; – відділи скелета; – види кісток; – типи з’єднання кісток; – основні групи скелетних м’язів. характеризує: – функції опорно-рухової системи; – тканини: кісткову, хрящову, посмуговану м’язову пояснює: – значення фізичних вправ для правильного формування скелету та м’язів | Електронний підручник (§ 28-33) Відео-уроки: Значення ОРС Скелет М’язи Розвиток; ПМД | Тестові завдання (вкажіть своє прізвище та клас!) | ludmilamospan25@gmail.com |
ІV. Обмін речовин. Травлення. Обмін речовин та перетворення енергії в організмі . Харчування й обмін речовин. Їжа та її компоненти. Харчові та енергетичні потреби людини. Значення травлення. Система органів травлення. Процес травлення: ковтання, перистальтика, всмоктування. Харчові розлади та їх запобігання | Учень застосовує знання для: – обґрунтування способів збереження вітамінів у продуктах харчування; – аналізу харчового раціону; оперує термінами: – обмін речовин, енергетичні потреби, вітаміни називає: – компоненти їжі наводить приклади: – вітамінів характеризує: – склад харчових продуктів; – їжу як джерело енергії; розпізнає: – органи травлення; – елементи зовнішньої будови зубів; застосовує знання для: – профілактики захворювань зубів; – профілактики захворювань | Електронний підручник (§ 5-12) Відео-уроки: Обмін Компоненти їжі Органи травлення Процес травлення Харчові розлади | Контрольна робота (виконайте письмово на листочку, фото надішліть) | ludmilamospan25@gmail.com |
V. Дихання Значення дихання. Система органів дихання. Газообмін у легенях і тканинах. Дихальні рухи. Профілактика захворювань | Учень розпізнає : – органи дихання; встановлює взаємозв’язок: – будови та функцій органів дихання; застосовує знання для: – профілактики захворювань органів дихання оперує термінами: – дихання, повітроносні шляхи, легені, газообмін, життєва ємність легень | Електронний підручник (§ 13-16) Відео-уроки: Органи дихання Газообмін Хвороби | Опрацюйте матеріал теми | ludmilamospan25@gmail.com |
II Семестр