Перейти до вмісту

Геометрія (Восьмі класи)

Зміст навчального матеріалуОчікувані результатиРесурсиРобота для виконанняЗв’язок з вчителем
1 семестр
Чотирикутники та їх властивості
Вписані та описані чотирикутники. Теорема Фалеса
Учень наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті;
пояснює, що таке: чотирикутник; опуклий і неопуклий чотирикутник; елементи чотирикутника;
формулює:
означення і властивості вказаних у змісті чотирикутників; центральних і вписаних кутів; вписаного і описаного чотирикутників; середньої лінії трикутника і трапеції;
ознаки паралелограма; вписаного і описаного чотирикутників;
Теорему: Фалеса; про суму кутів чотирикутника;
класифікує чотирикутники;
зображує та знаходить на малюнках чотирикутники різних видів та їх елементи;
обґрунтовує належність чотирикутника до певного виду;
доводить: властивості й ознаки паралелограма; властивості прямокутника, ромба, квадрата;
застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змісту
https://portfel.info/pidruchnyky/8-klas/geometrija-08/merzljak-2021-rik/https://drive.google.com/file/d/1dTrcWHI1QpmPrPwDN3bjwZU2N5QFqKlQtarasjuk.n@gmail.com
2 семестр
Подібність трикутників
наводить приклади подібних трикутників;
пояснює зв’язок між рівністю і подібністю геометричних фігур;
Формулює: теорему: про медіани трикутника; про властивість бісектриси трикутника;
означення подібних трикутників; ознаки подібності трикутників; узагальнену теорему Фалеса;
зображує та знаходить на малюнках подібні трикутники;
обґрунтовує подібність трикутників;
застосовує вивчені означення й властивості до розв’язування задач, зокрема при знаходженні відстаней на місцевості
https://portfel.info/pidruchnyky/8-klas/geometrija-08/merzljak-2021-rik/https://vseosvita.ua/test/start/fuw146tarasjuk.n@gmail.com
Розв’язування прямокутних трикутниківУчень
наводить приклади
геометричних фігур та співвідношень, указаних у змісті;
пояснює: що таке похила та її проекція; що означає «розв’язати прямокутний трикутник»;
формулює:
властивості перпендикуляра і похилої;
означення синуса, косинуса, тангенса гострого кута прямокутного трикутника;
Теорему Піфагора;· співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника;
знаходить на малюнках сторони прямокутного трикутника, відношення яких дорівнює синусу, косинусу, тангенсу вказаного гострого кута;
обчислює значення синуса, косинуса, тангенса для кутів 30°, 45°, 60°;
доводить теорему Піфагора;
розв’язує прямокутні трикутники
застосовує вивчені означення й властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змісту
https://portfel.info/pidruchnyky/8-klas/geometrija-08/merzljak-2021-rik/https://vseosvita.ua/test/start/ops699tarasjuk.n@gmail.com
Многокутники. Площі многокутниківУчень/учениця:
наводить приклади
геометричних фігур, указаних у змісті;
пояснює, що таке: многокутник та його елементи; площа многокутника; многокутник, вписаний у коло та описаний навколо кола;
формулює:
означення: многокутника, вписаного у коло; многокутника, описаного навколо кола;
Теорему: про площу прямокутника, паралелограма, трикутника, трапеції;
записує та пояснює формули площі геометричних фігур, указаних у змісті;
зображує та знаходить на малюнках: многокутник і його елементи; многокутник, вписаний у коло; многокутник, описаний навколо кола
https://portfel.info/pidruchnyky/8-klas/geometrija-08/merzljak-2021-rik/https://vseosvita.ua/test/start/dca066tarasjuk.n@gmail.com