Зміст навчального матеріалу | Очікувані результати | Ресурси | Робота для виконання | Зв’язок з вчителем |
---|---|---|---|---|
1 семестр Раціональні вирази. Раціональні дроби. Основна властивість раціонального дробу.Арифметичні дії з раціональними дробами. | Учень наводить приклади: раціонального виразу; раціонального дробу;розпізнає: цілі раціональні вирази; дробові раціональні вирази; пояснює:· як виконати скорочення дробу; як звести дріб до нового знаменника; як звести дроби до спільного знаменника; розпізнає: цілі раціональні вирази; дробові раціональні вирази; пояснює: · як виконати скорочення дробу; як звести дріб до нового знаменника; як звести дроби до спільного знаменника; формулює: · основну властивість дробу; · правила: додавання, віднімання, множення, ділення дробів, піднесення дробу до степеня; · умову рівності дробу нулю; розв’язує вправи, що передбачають: скорочення дробів; зведення дробів до спільного знаменника; знаходження суми, різниці, добутку, частки дробів; тотожні перетворення раціональних виразів; розв’язування рівнянь зі змінною в знаменнику дробу | https://portfel.info/pidruchnyky/8-klas/algebra-08/merzljak_2021_rik/ | https://docs.google.com/document/d/1TDLzxhJxYfpVQ3WsaHpPZa9H20dXtpPs/edit?pli=1 | Тарасюк Н.Я. tarasjuk.n@gmail.com Головня І.А. innagolovnya86@gmail.com |
Степінь із цілим показником та його властивості. Стандартний вигляд числа. Функція y=k/x , її графік і властивості | Учень наводить приклади: степеня із цілим показником; пояснює, що таке стандартний вигляд числа; Формулює: властивості степеня з цілим показником; означення: степеня з нульовим показником; степеня з цілим від’ємним показником; описує властивості функції у= k/x за її графіком; розв’язує вправи, що передбачають: перетворення степенів з цілим показником; запис числа в стандартному вигляді; побудову графіка функції у= k/x | https://portfel.info/pidruchnyky/8-klas/algebra-08/merzljak_2021_rik/ | https://docs.google.com/document/d/1g5LEpOZBerReyM8uVq07T0hx7eNaTFi7/edit | Тарасюк Н.Я. tarasjuk.n@gmail.com Головня І.А. innagolovnya86@gmail.com |
2 семестр Квадратні корені. Дійсні числа | Учень наводить приклади: раціональних чисел; ірраціональних чисел; пояснює, що таке: раціональне число; ірраціональне число; дійсне число; формулює: означення арифметичного квадратного кореня з числа; властивості арифметичного квадратного кореня; характеризує: властивості функцій у=х² ,у= sqr(x); наводить приклади: раціональних чисел; ірраціональних чисел; пояснює, що таке: раціональне число; ірраціональне число; дійсне число; формулює: означення арифметичного квадратного кореня з числа; властивості арифметичного квадратного кореня; характеризує: властивості функцій , за їх графіками; розв’язує вправи, що передбачають: застосування поняття арифметичного квадратного кореня для обчислення значень виразів, спрощення виразів, розв’язування рівнянь, порівняння значень виразів; перетворення виразів із застосуванням винесення множника з-під знака кореня, внесення множника під знак кореня, звільнення від ірраціональності в знаменнику дробу; побудову графіків функцій ; за їх графіками; розв’язує вправи, що передбачають: застосування поняття арифметичного квадратного кореня для обчислення значень виразів, спрощення виразів, розв’язування рівнянь, порівняння значень виразів; перетворення виразів із застосуванням винесення множника з-під знака кореня, внесення множника під знак кореня, звільнення від ірраціональності в знаменнику дробу; побудову графіків функцій у=х² ,у= sqr(x) | https://portfel.info/pidruchnyky/8-klas/algebra-08/merzljak_2021_rik/ | https://vseosvita.ua/test/start/ydk500 | Тарасюк Н.Я. tarasjuk.n@gmail.com Головня І.А. innagolovnya86@gmail.com |
Квадратні рівняння | Учень наводить приклади: квадратних рівнянь; квадратних тричленів; Формулює: означення квадратного рівняння та квадратного тричлена; кореня квадратного рівняння; теорему Вієта; записує: формулу коренів квадратного рівняння; формулу розкладання квадратного тричлена на лінійні множники; складає квадратне рівняння за умовою текстової задачі; розв’язує вправи, що передбачають: знаходження коренів квадратних рівнянь; розкладання квадратного тричлена на множники; знаходження коренів рівнянь, що зводяться до квадратних; складання і розв’язування квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до них, як математичних моделей прикладних задач | https://portfel.info/pidruchnyky/8-klas/algebra-08/merzljak_2021_rik/ | https://vseosvita.ua/test/start/nsl453 | Тарасюк Н.Я. tarasjuk.n@gmail.com Головня І.А. innagolovnya86@gmail.com |