Перейти до вмісту

Алгебра (Восьмі класи)

Зміст навчального матеріалуОчікувані результатиРесурсиРобота для виконанняЗв’язок з вчителем
1 семестр
Раціональні вирази. Раціональні дроби. Основна властивість раціонального дробу.Арифметичні дії з раціональними дробами.
Учень наводить приклади: раціонального виразу; раціонального дробу;розпізнає: цілі раціональні вирази; дробові раціональні вирази; пояснює:· як виконати скорочення дробу; як звести дріб до нового знаменника; як звести дроби до спільного знаменника;
розпізнає: цілі раціональні вирази; дробові раціональні вирази;
пояснює:
· як виконати скорочення дробу; як звести дріб до нового знаменника; як звести дроби до спільного знаменника;
формулює:
· основну властивість дробу;
· правила: додавання, віднімання, множення, ділення дробів, піднесення дробу до степеня;
· умову рівності дробу нулю;
розв’язує вправи, що передбачають: скорочення дробів; зведення дробів до спільного знаменника; знаходження суми, різниці, добутку, частки дробів; тотожні перетворення раціональних виразів; розв’язування рівнянь зі змінною в знаменнику дробу
https://portfel.info/pidruchnyky/8-klas/algebra-08/merzljak_2021_rik/https://docs.google.com/document/d/1TDLzxhJxYfpVQ3WsaHpPZa9H20dXtpPs/edit?pli=1Тарасюк Н.Я.
tarasjuk.n@gmail.com

Головня І.А.
innagolovnya86@gmail.com
Степінь із цілим показником та його властивості. Стандартний вигляд числа. Функція y=k/x , її графік і властивостіУчень наводить приклади: степеня із цілим показником; пояснює, що таке стандартний вигляд числа;
Формулює: властивості степеня з цілим показником; означення: степеня з нульовим показником; степеня з цілим від’ємним показником;
описує властивості функції у= k/x за її графіком;
розв’язує вправи, що передбачають: перетворення степенів з цілим показником; запис числа в стандартному вигляді; побудову графіка функції у= k/x
https://portfel.info/pidruchnyky/8-klas/algebra-08/merzljak_2021_rik/https://docs.google.com/document/d/1g5LEpOZBerReyM8uVq07T0hx7eNaTFi7/editТарасюк Н.Я.
tarasjuk.n@gmail.com

Головня І.А.
innagolovnya86@gmail.com
2 семестр
Квадратні корені. Дійсні числа
Учень наводить приклади: раціональних чисел; ірраціональних чисел; пояснює, що таке: раціональне число; ірраціональне число; дійсне число; формулює: означення арифметичного квадратного кореня з числа; властивості арифметичного квадратного кореня; характеризує: властивості функцій у=х² ,у= sqr(x); наводить приклади: раціональних чисел; ірраціональних чисел;
пояснює, що таке: раціональне число; ірраціональне число; дійсне число;
формулює: означення арифметичного квадратного кореня з числа; властивості арифметичного квадратного кореня;
характеризує: властивості функцій , за їх графіками;
розв’язує вправи, що передбачають: застосування поняття арифметичного квадратного кореня для обчислення значень виразів, спрощення виразів, розв’язування рівнянь, порівняння значень виразів; перетворення виразів із застосуванням винесення множника з-під знака кореня, внесення множника під знак кореня, звільнення від ірраціональності в знаменнику дробу; побудову графіків функцій ; за їх графіками; розв’язує вправи, що передбачають: застосування поняття арифметичного квадратного кореня для обчислення значень виразів, спрощення виразів, розв’язування рівнянь, порівняння значень виразів; перетворення виразів із застосуванням винесення множника з-під знака кореня, внесення множника під знак кореня, звільнення від ірраціональності в знаменнику дробу; побудову графіків функцій у=х² ,у= sqr(x)
https://portfel.info/pidruchnyky/8-klas/algebra-08/merzljak_2021_rik/https://vseosvita.ua/test/start/ydk500Тарасюк Н.Я.
tarasjuk.n@gmail.com

Головня І.А.
innagolovnya86@gmail.com
Квадратні рівнянняУчень наводить приклади: квадратних рівнянь; квадратних тричленів;
Формулює: означення квадратного рівняння та квадратного тричлена; кореня квадратного рівняння; теорему Вієта;
записує: формулу коренів квадратного рівняння; формулу розкладання квадратного тричлена на лінійні множники;
складає квадратне рівняння за умовою текстової задачі;
розв’язує вправи, що передбачають: знаходження коренів квадратних рівнянь; розкладання квадратного тричлена на множники; знаходження коренів рівнянь, що зводяться до квадратних; складання і розв’язування квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до них, як математичних моделей прикладних задач
https://portfel.info/pidruchnyky/8-klas/algebra-08/merzljak_2021_rik/https://vseosvita.ua/test/start/nsl453Тарасюк Н.Я.
tarasjuk.n@gmail.com

Головня І.А.
innagolovnya86@gmail.com