I Семестр
Зміст навчального матеріалу | Очікувані результати | Ресурси | Робота для виконання | Зв’язок з учителем |
---|---|---|---|---|
Тема 1. ВСТУП. ФІЗИКА ЯК ПРИРОДНИЧА НАУКА. ПІЗНАННЯ ПРИРОДИ Фізика як навчальний предмет у школі. Фізичні прилади, фізичний експеримент і фізичні досліди. Правила безпеки під час роботи з фізичним обладнанням та у фізичному кабінеті. Фізика як фундаментальна наука про природу. Речовина і поле. Основні положення атомно-молекулярного вчення. Початкові відомості про будову атома. Фізичні тіла й фізичні явища. Фізичні величини та їх вимірювання. Міжнародна система одиниць фізичних величин. Лабораторні роботи № 1. Ознайомлення з вимірювальними приладами. Визначення ціни поділки шкали приладу. № 2. Вимірювання об’єму твердих тіл, рідин i сипких матеріалів. № 3. Вимірювання розмірів малих тіл різними способами. | Учень/учениця: Знаннєвий компонент: знає правила безпеки у фізичному кабінеті; розташування й призначення основних зон шкільного фізичного кабінету та свого робочого місця. Діяльнісний компонент: дотримується правил безпечної поведінки під час роботи з фізичними приладами та обладнанням. Ціннісний компонент: усвідомлює роль шкільного кабінету та значення фізичних приладів у навчанні фізики, відповідальність за поведінку у фізичному кабінеті. Знаннєвий компонент: називає характерні ознаки фізичних явищ, їх відмінність від біологічних, хімічних інших явищ; наводить приклади фізичних явищ, фізичних тіл та фізичних величин; знає символи та одиниці основних фізичних величин. розуміє основні положення атомно-молекулярного вчення; розуміє відмінності між речовиною і полем. Діяльнісний компонент: записує значення фізичної величини, використовує префікси для утворення кратних і частинних одиниць; користується найпростішими засобами вимірювання, визначає ціну поділки шкали; порівнює значення фізичних величин; вимірює лінійні розміри тіл, об’єми твердих тіл, рідин і сипких матеріалів; проводить досліди (індивідуально та в групі) за власним планом або за інструкцією з допомогою вчителя, аналізує результати, робить висновки. Ціннісний компонент: усвідомлює як нові знання співвідносяться із наявними; висловлює судження про роль спостереження і досліду в пізнанні довкілля | Підручник Відеоуроки Всеукраїнська школа онлайн | Виконати за посиланням та надіслати вчителю через електронну адресу | Халмурадова Тетяна Миколаївна (7-А, 7-В, 7-Г) physics4present@gmail.com Левченко Наталія Анатоліївна (7-Б) natalevch@gmail.com |
Тема 2. МЕХАНІЧНИЙ РУХ Механічний рух. Відносність руху. Тіло відліку. Система відліку. Матеріальна точка. Траєкторія. Шлях. Переміщення. Прямолінійний рівномірний рух. Швидкість руху. Графіки руху. Прямолінійний нерівномірний рух. Середня швидкість нерівномірного руху. Рівномірний рух матеріальної точки по колу. Період обертання. Коливальний рух. Амплітуда коливань. Період і частота коливань. Маятники. Лабораторні роботи № 4. Визначення періоду обертання тіла. № 5. Дослідження коливань нитяного маятника. | Учень/учениця: Знаннєвий компонент: називає види механічного руху; володіє поняттям, формулює визначення фізичної величини (швидкість, період обертання, переміщення, амплітуда коливань, період та частота коливань) і вміє обрати її одиницю; називає вживані одиниці часу, шляху, швидкості, періоду обертання, періоду та частоти коливань; описує фізичну величину відповідно до узагальнених планів; розуміє відносність руху. Діяльнісний компонент: уміє застосовувати поняття «матеріальна точка» та визначати межі застосування цієї фізичної моделі; розрізняє види механічного руху за формою траєкторії та характером руху тіла; уміє описати механічний рух графічно й аналітично і провести його аналіз; розраховує пройдений тілом шлях, визначає швидкість руху, період обертання, частоту коливань нитяного маятника під час розв’язання фізичних задач різного типу; представляє результати вимірювань у вигляді таблиць і графіків; використовує набуті знання для безпечної життєдіяльності. Ціннісний компонент: усвідомлює цінність знань про механічний рух для власного розвитку й безпеки | Підручник Відеоуроки Всеукраїнська школа онлайн | Виконати за посиланням та надіслати вчителю через електронну адресу | Халмурадова Тетяна Миколаївна (7-А, 7-В, 7-Г) physics4present@gmail.com Левченко Наталія Анатоліївна (7-Б) natalevch@gmail.com |
II Семестр