I Семестр
Зміст навчального матеріалу | Очікувані результати | Ресурси | Робота для виконання | Зв’язок з вчителем |
---|---|---|---|---|
Творче застосування традиційних і сучасних технологій декоративноужиткового мистецтва. Проєкт 1 Браслет з бісеру(дівчата) Головоломка з дроту (хлопці) | Спираючись на власні знання, розпізнає матеріали та інструменти, які використовуються в основних видах декоративно-ужиткового мистецтва. Використовує кілька джерел інформації про традиції та сучасні тенденції в декоративноужитковому мистецтві, визначає її достовірність. Оцінює та обґрунтовує значення | Браслет із бісеру Головоломка з дроту Wire Puzzle Опис до проєкту на сайті школи. | Виготовлення браслету з бісеру чи головоломки з дроту. | ch.svitlana.o@gmail.com |
Технологія виготовлення текстильної ляльки. Проєкт 5. Лялька-мотанка | Планує подальшу проєктно-технологічну діяльність на основі набутого досвіду для реалізації власних інтересів, здібностей, Можливостей. Добирає необхідні інструменти і пристосування відповідно до визначеної технологічної послідовності. Аналізує ефективність дібраних матеріалів для створення виробу і вказує на ризики їх икористання. Використовує ощадно матеріали під час виготовлення виробу. Виконує креслениик розгортки виробу. | https://youtu.be/SRgmGtW2DRM?si=0TvHUuSTPD1l5a8- Опис до проєкту на сайті школи. | Виготовлення ляльки мотанки. | ch.svitlana.o@gmail.com |
II Семестр