Перейти до вмісту

Трудове навчання (Шості класи)

I Семестр

Зміст навчального матеріалуОчікувані результатиРесурсиРобота для виконанняЗв’язок з вчителем
Творче застосування традиційних і сучасних технологій декоративноужиткового мистецтва. Проєкт 1 Браслет з бісеру(дівчата)
Головоломка з дроту (хлопці)
Спираючись на власні знання, розпізнає
матеріали та інструменти, які використовуються в основних видах декоративно-ужиткового мистецтва.
Використовує кілька джерел інформації про традиції та сучасні тенденції в декоративноужитковому мистецтві, визначає її достовірність.
Оцінює та обґрунтовує значення
Браслет із бісеру


Головоломка з дроту

Wire Puzzle

Опис до проєкту на сайті школи.
Виготовлення браслету з бісеру чи головоломки з дроту.ch.svitlana.o@gmail.com
Технологія виготовлення текстильної ляльки.
Проєкт 5. Лялька-мотанка
Планує подальшу проєктно-технологічну діяльність на основі набутого досвіду для реалізації власних інтересів, здібностей,
Можливостей. Добирає необхідні інструменти і пристосування відповідно до визначеної технологічної послідовності. Аналізує ефективність дібраних матеріалів для створення виробу і вказує на ризики їх икористання.
Використовує ощадно матеріали під час
виготовлення виробу.
Виконує креслениик розгортки виробу.
https://youtu.be/SRgmGtW2DRM?si=0TvHUuSTPD1l5a8-

Опис до проєкту на сайті школи.
Виготовлення ляльки мотанки.ch.svitlana.o@gmail.com

II Семестр