Зміст навчального матеріалу | Очікувані результати | Ресурси | Роботи для виконання | Контакт вчителя |
---|---|---|---|---|
Інформація. Дії з інформацією. Об’єкт. Властивості об’єкта | вміє здійснювати простий пошук інформації у мережі Інтернет, знає адреси деяких сайтів, зокрема електронних бібліотек, сайтів з навчальним контентом; висловлює припущення про достовірність інформації, отриманої з різноманітних джерел, розрізняє факти і судження; класифікує об’єкти за їх властивостями; зіставляє ознаки моделей реального і цифрового світу. | https://sites.google.com/view/4grade-school15/%D1%81%D1%96%D0%BC%D0%B5%D0%B9%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F | Практична робота | 4-A lpilipenko0211@gmail.com 4-Б annsumska@gmail.com 4-В otroshkoiryna14@gmail.com 4-Г uliaargat@gmail.com |
Комп’ютерні програми. Меню та інструменти. Створення інформаційних моделей | вміє відкривати та завершувати роботу у знайомих середовищах (офлайн та онлайн), називає інструменти середовища та пояснює їх призначення, називає які дії можна виконувати над об’єктом, які дії може виконувати об’єкт. Програми: Word, PowerPoint. Створює, зберігає, редагує файли відповідних програм. | https://sites.google.com/view/4grade-school15/%D1%81%D1%96%D0%BC%D0%B5%D0%B9%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F | Проєктна робота (презентація) | 4-A lpilipenko0211@gmail.com 4-Б annsumska@gmail.com 4-В otroshkoiryna14@gmail.com 4-Г uliaargat@gmail.com |
Алгоритми | визначає алгоритмічні структури; створює алгоритми з розгалуженням у середовищі програмування Scratch, розробляє алгоритми з послідовних дій, умов, повторень, впорядковує послідовності. | https://sites.google.com/view/4grade-school15/%D1%81%D1%96%D0%BC%D0%B5%D0%B9%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F | Проєктна робота (алгоритм у середовищі Scratch) | 4-A lpilipenko0211@gmail.com 4-Б annsumska@gmail.com 4-В otroshkoiryna14@gmail.com 4-Г uliaargat@gmail.com |