Перейти до вмісту

Я досліджую світ (Четверті класи)

Зміст навчального матеріалуОчікувані результатиРесурсиРоботи для виконанняКонтакт вчителя
Людина. Людина і світ. Людина серед людей. Людина в суспільствімає уявлення про неповторність кожної людини, пояснює, від чого залежить безпека вдома, в школі, довкіллі; виявляє інтерес і повагу до різних культур, наводить приклади співробітництва України з іншими країнами (охорона природи, енергозбереження); має уявлення про культуру взаємин у родині, в школі, на вулиці, розуміє значення добрих взаємин, знає правила гостинності; має уявлення про права та обов’язки, знає зміст основних символів держави, народних символів, називає пам’ятки історії та культури України (5-6 назв).https://sites.google.com/view/4grade-school15/%D1%81%D1%96%D0%BC%D0%B5%D0%B9%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8FКомбінована діагностувальна робота4-A
lpilipenko0211@gmail.com
4-Б
annsumska@gmail.com
4-В otroshkoiryna14@gmail.com 4-Г
uliaargat@gmail.com
Природамає уявлення про Всесвіт і Сонячну систему, розповідає про вплив Сонця і Місяця на нашу планету, називає способи орієнтування на місцевості, користується фізичною картою, розпізнає рівнини, гори, водойми. Пояснює, як рух нашої планети впливає на зміни у неживій та живій природі. Називає представників тваринного та рослинного світу материків (5-6 назв). Знаходить і показує на картах материки, океани. Складає план кімнати, пришкільної ділянки. Позначає на контурній карті материки і океани.https://sites.google.com/view/4grade-school15/%D1%81%D1%96%D0%BC%D0%B5%D0%B9%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8FКомбінована діагностувальна робота4-A
lpilipenko0211@gmail.com
4-Б
annsumska@gmail.com
4-В otroshkoiryna14@gmail.com 4-Г
uliaargat@gmail.com
Природа Українипоказує на карті України і називає місцевість свого проживання, називає природні ресурси України (водні, ґрунтові, корисні копалини, рослинні і тваринні) і пояснює їх
значення для громадян нашої держави, наводить приклади і описує природні угруповання
своєї місцевості за планом (назва угруповання, рослини і тварини угруповання, зв’язки між ними,
значення угруповання для людини); розпізнає і називає рослини, тварин, гриби своєї місцевості (по 3-4 представники); розповідає про найважливіші природні об’єкти України, характеризує значення 2-3 видів корисних копалин; пояснює залежність між умовами природної зони та її мешканцями, особливостями праці і побуту людей, які в ній проживають. Спостерігає сезонні явища у природі своєї місцевості, характеризує зміни в неживій і живій природі.
https://sites.google.com/view/4grade-school15/%D1%81%D1%96%D0%BC%D0%B5%D0%B9%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8FКомбінована діагностувальна робота4-A
lpilipenko0211@gmail.com
4-Б
annsumska@gmail.com
4-В otroshkoiryna14@gmail.com 4-Г
uliaargat@gmail.com
Людина і природанаводить приклади використання людиною природничо-наукових знань; матеріалів і виробів з них; місцевих виробництв; дотримується основних правил безпечного користування електроенергією, побутовими пристроями і приладами; здійснює пошук інформації про розвиток техніки і технологій, обговорює безпечне й доцільне використання знань про природу, матеріали, технології; називає екологічні проблеми планети; джерела забруднення природи; наводить приклади природоохоронних заходів та природоохоронних територійhttps://sites.google.com/view/4grade-school15/%D1%81%D1%96%D0%BC%D0%B5%D0%B9%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8FКомбінована діагностувальна робота4-A
lpilipenko0211@gmail.com
4-Б
annsumska@gmail.com
4-В otroshkoiryna14@gmail.com 4-Г
uliaargat@gmail.com