Зміст навчального матеріалу | Очікувані результати | Ресурси | Роботи для виконання | Контакт вчителя |
---|---|---|---|---|
Повторення вивченого в 3 класі. Величини. | знає нумерацію числе з межах 1000, виконує усні обчислення (додавання, віднімання, множення, ділення), розв’язує рівняння, задачі на спільну роботу, знає одиниці вимірювання довжини (міліметр, сантиметр, дециметр, метр, кілометр); маси (грам, кілограм, центнер, тонна), місткості (літр); часу (доба, тиждень, година, хвилина, секунда), проміжки часу (місяць, рік, століття) та співвідношення між ними; вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час; обирає доцільну мірку для вимірювання величини; перетворює величини, виражені в двох одиницях найменувань; виконує арифметичні дії з іменованими числами; розуміє, що нерівність зі змінною мати один, кілька або безліч розв’язків, може не мати розв’язків; знаходить окремі розв’язки нерівності зі змінною зручним для себе способом. розв’язує задачі з буквеними даними, розв’язує прості задачі на обчислення тривалості події, складає і розв’язує обернені задачі, обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі. | https://sites.google.com/view/4grade-school15/%D1%81%D1%96%D0%BC%D0%B5%D0%B9%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F | Комбінована діагностувальна робота | 4-A lpilipenko0211@gmail.com 4-Б annsumska@gmail.com 4-В otroshkoiryna14@gmail.com 4-Г uliaargat@gmail.com |
Нумерація числ в межах мільйона. Додавання і віднімання багатоцифрових чисел | відтворює послідовність чисел у межах мільйона, читає і записує числа, утворює числа різними способами та порівнює їх, визначає розрядний склад багатоцифрового числа; подає числа у вигляді суми розрядних доданків; виконує додавання та віднімання, множення і ділення на основі нумерації чисел; володіє навичками письмового додавання і віднімання чисел у межах мільйона; прогнозує результат додавання та віднімання; перевіряє правильність обчислень; записує математичні вирази і твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; розв’язує рівняння з однією змінною; розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі на спільну роботу. | https://sites.google.com/view/4grade-school15/%D1%81%D1%96%D0%BC%D0%B5%D0%B9%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F | Комбінована діагностувальна робота | 4-A lpilipenko0211@gmail.com 4-Б annsumska@gmail.com 4-В otroshkoiryna14@gmail.com 4-Г uliaargat@gmail.com |
Множення і ділення багатоцифрових чисел. Геометричний матеріал | володіє навичками письмового множення і ділення багатоцифрового числа на одноцифрове та двоцифрове число, розуміє спосіб множення і ділення на трицифрове число, виконує письмове ділення з остачею, планує послідовність виконання дій у письмових обчисленнях; знаходить периметр многокутника, довжину сторони квадрата за відомим периметром; розуміє площу як властивість плоских фігур; знає одиниці площі; користується формулою обчислення площі прямокутника (квадрата); знаходить довжину однієї сторони прямокутника за відомими площею та іншою стороною; класифікує кути (прямі, гострі, тупі); креслить прямі кути за допомогою косинця; називає істотні ознаки прямокутника (квадрата); розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом; читає нескладні таблиці, лінійні діаграми, обирає дані, необхідні і достатні для розв’язання проблемної ситуації | https://sites.google.com/view/4grade-school15/%D1%81%D1%96%D0%BC%D0%B5%D0%B9%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F | Комбінована діагностувальна робота | 4-A lpilipenko0211@gmail.com 4-Б annsumska@gmail.com 4-В otroshkoiryna14@gmail.com 4-Г uliaargat@gmail.com |
Дроби. Швидкість. | розуміє спосіб одержання дробу; розуміє суть чисельника і знаменника дробу; читає і записує дроби; порівнює дроби з однаковими знаменниками; застосовує правила знаходження дробу від числа та числа за величиною його дробу під час розв’язування практично зорієнтованих завдань. визначає в навчальних і практичних ситуаціях групи взаємопов’язаних величин; розуміє, що рух тіл описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: шлях, швидкість і час; розуміє швидкість рухомого тіла як шлях, пройдений ним за одиницю часу; користується формулами для знаходження швидкості, подоланого шляху, часу; розв’язує задачі на знаходження четвертого пропорційного різними способами, на подвійне зведення до одиниці, на пропорційне ділення, на знаходження невідомого за двома різницями, на спільну роботу, на прямолінійний рівномірний рух двох тіл. | https://sites.google.com/view/4grade-school15/%D1%81%D1%96%D0%BC%D0%B5%D0%B9%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F | Комбінована діагностувальна робота | 4-A lpilipenko0211@gmail.com 4-Б annsumska@gmail.com 4-В otroshkoiryna14@gmail.com 4-Г uliaargat@gmail.com |