Зміст навчального матеріалу | Очікувані результати | Ресурси | Роботи для виконання | Контакт вчителя |
---|---|---|---|---|
Читаємо і розповідаємо про свої захоплення. Прагнемо зрозуміти своїх предків. Збагачуємося скарбами усної народної творчості. | Розрізняє твори усної народної творчості, наводить приклади; знає назви, сюжети кількох фольклорних і літературних творів; знає напам’ять 2 вірша, кілька прислів’їв, скоромовок, загадок; пояснює цінність книг, читання, бібліотек; розповідає про свої читацькі уподобання; знає, яким чином можна задовольнити потреби у знаходженні нової інформації. | Підручник “Українська мова та читання” частина 2. Авт. О.Савченко | Комбінована діагностувальна робота | 4-A lpilipenko0211@gmail.com 4-Б annsumska@gmail.com 4-В otroshkoiryna14@gmail.com 4-Г uliaargat@gmail.com |
Захоплюємося сторінками історії України. Розуміємо красу і добро. | Володіє повноцінною навичкою читання вголос і мовчки текстів різних видів; пояснює свої читацькі уподобання, наводить приклади книжок, яким надає перевагу; самостійно читає, розуміє зміст значних за обсягом книжок (повісті, повісті-казки, фантастика); пояснює їх відмінність від оповідань; самостійно застосовує прийоми виразного читання та декламування напам’ять; самостійно виділяє у тексті і пояснює значення незнайомих слів. | Підручник “Українська мова та читання” частина 2. Авт. О.Савченко | Комбінована діагностувальна робота | 4-A lpilipenko0211@gmail.com 4-Б annsumska@gmail.com 4-В otroshkoiryna14@gmail.com 4-Г uliaargat@gmail.com |
Пишаємося рідною країною. Замислюємося над сторінками українського письменства. Відкриваємо світ літературних байок, казок, п’єс. | Усвідомлює важливість уміння вправно читати для успішного навчання; розрізняє твори усної народної творчості і авторські наводить приклади; називає імена і прізвища відомих українських письменників, з творами яких неодноразово зустрічався на уроках; самостійно й усвідомлено застосовує різні види читання під час опрацювання змісту текстів різних видів; повноцінно сприймає, практично розрізнює тексти різних видів; знає напам’ять 3 вірші, 1 прозовий уривок (60-65 слів), 1 байку. | Підручник “Українська мова та читання” частина 2. Авт. О.Савченко | Комбінована діагностувальна робота | 4-A lpilipenko0211@gmail.com 4-Б annsumska@gmail.com 4-В otroshkoiryna14@gmail.com 4-Г uliaargat@gmail.com |
Чуємо весняні передзвони. Фантазуємо, творимо і мріємо. | Установлює і пояснює смислові зв’язки між частинами тексту; складає план оповідання, казки, статті; користується планом для переказу твору; знаходить і пояснює причиновонаслідкові зв’язки; знаходить у тексті засоби художньої виразності (епітет, метафору, гіперболу (без вживання термінів) порівняння; визначає, самостійно розрізнює жанрові ознаки літературних творів, самостійно виконує завдання на зміну, доповнення, словесне ілюстрування твору; доповнює твір новим персонажем, новою подією; передає прочитане в інсценізації, | Підручник “Українська мова та читання” частина 2. Авт. О.Савченко | Комбінована діагностувальна робота | 4-A lpilipenko0211@gmail.com 4-Б annsumska@gmail.com 4-В otroshkoiryna14@gmail.com 4-Г uliaargat@gmail.com |