Зміст навчального матеріалу | Очікувані результати | Ресурси | Роботи для виконання | Контакт вчителя |
---|---|---|---|---|
Інформація. | Пояснює значення інформації для життя людини, наводить приклади із власного досвіду; розрізняє види інформації за способом подання; уміє перетворювати одну форму подання інформації в іншу: (текстове – в графічне, числове – в текстове тощо); створює папку та документи в ній; пояснює поняття «комп’ютерна мережа»; розуміє призначення програми-браузера; вміє використовувати гіперпосилання; використовує мережі для отримання достовірної інформації та спілкування; розповідає про історію виникнення пристроїв для роботи з інформацією; називає носії інформації; розрізняє технічні засоби для передавання, зберігання інформації; використовує пристрої для передавання інформації; розрізняє сучасні пристрої для роботи з інформацією; уміє увімкнути та вимкнути комп’ютер та інші пристрої (за умови їх використання); використовує необхідні значки на Робочому столі для запуску і роботи в програмах; орієнтується в середовищах для перегляду зображень, читання текстів, слухання музики, завершує роботу з ними; створює зображення освітніх об’єктів. визначає алгоритмічні структури; виконує, створює та записує алгоритми; вміє діяти за інструкцією; впорядковує об’єкти за певними ознаками; пояснює наслідки порушення плану, алгоритму послідовності дій у близькому середовищі, готових програмах, іграх. | https://shkola.in.ua/1391-ya-doslidzhuyu-svit-3-klas-morze-2020-ch-2.html | kvylinska@ukr.net | |
Тексти. | https://www.youtube.com/watch?v=KDuFdP3rtO4&list=PLWynG995neL2EIR9uByyfYLUe0_egkBST | kucheriava.yana3@gmail.com | ||
Алгоритми. | natalia.bewz0@gmail.com | |||
Презентації. |