Перейти до вмісту

Інформатика (Треті класи)

Зміст навчального матеріалуОчікувані результатиРесурсиРоботи для виконанняКонтакт вчителя
Інформація.Пояснює значення інформації для життя людини, наводить приклади із власного досвіду; розрізняє види інформації за способом подання; уміє перетворювати одну форму подання інформації в іншу: (текстове – в графічне, числове – в текстове тощо);
створює папку та документи в ній;
пояснює поняття «комп’ютерна мережа»;
розуміє призначення програми-браузера;
вміє використовувати гіперпосилання;
використовує мережі для отримання достовірної інформації та спілкування; розповідає про історію виникнення пристроїв для роботи з інформацією;
називає носії інформації; розрізняє технічні засоби для передавання, зберігання
інформації; використовує пристрої для передавання інформації; розрізняє сучасні пристрої для роботи з інформацією;
уміє увімкнути та вимкнути комп’ютер та інші пристрої (за умови їх використання);
використовує необхідні значки на Робочому столі для запуску і роботи в програмах;
орієнтується в середовищах для перегляду зображень, читання текстів, слухання музики, завершує роботу з ними; створює зображення освітніх об’єктів. визначає алгоритмічні структури; виконує, створює та записує алгоритми; вміє діяти за інструкцією;
впорядковує об’єкти за певними ознаками;
пояснює наслідки порушення плану, алгоритму
послідовності дій у близькому середовищі, готових програмах, іграх.
https://shkola.in.ua/1391-ya-doslidzhuyu-svit-3-klas-morze-2020-ch-2.htmlkvylinska@ukr.net
Тексти.https://www.youtube.com/watch?v=KDuFdP3rtO4&list=PLWynG995neL2EIR9uByyfYLUe0_egkBSTkucheriava.yana3@gmail.com
Алгоритми.natalia.bewz0@gmail.com
Презентації.