Зміст навчального матеріалу | Очікувані результати | Ресурси | Роботи для виконання | Контакт вчителя |
---|---|---|---|---|
Обговорює корисність, естетичність та якість індивідуально або спільно створених виробів; готує презентацію та рекламу, зокрема з використанням цифрових пристроїв; презентує результати власної або спільної проєктно- технологічної діяльності; виявляє повагу до авторства власних робіт та інших осіб; розрізняє види ручних та механічних інструментів і пристосувань; працює з інструментами й пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів і норм санітарії; організовує робоче місце; вибирає об’єкт проєктування і виготовлення із низки запропонованих або власних ідей; розробляє план реалізації задуму в матеріалі та критерії оцінювання майбутнього виробу; розрізняє предмети побуту в традиційному і сучасному інтер’єрі, матеріали, з яких вони зроблені; вибирає і аналізує конструкцію обраного предмета побуту для виготовлення макету; створює поетапно макет предмета побуту за зображеннями, зразком, описом або власним задумом; пояснює культурне розмаїття українського суспільства, місцеві традиції. | https://shkola.in.ua/1391-ya-doslidzhuyu-svit-3-klas-morze-2020-ch-2.html | kvylinska@ukr.net | ||
https://www.youtube.com/watch?v=Ksim_0PVA2A | kucheriava.yana3@gmail.com | |||
natalia.bewz0@gmail.com |