Перейти до вмісту

Я досліджую світ (Треті класи)

Зміст навчального матеріалуОчікувані результатиРесурсиРоботи для виконанняКонтакт вчителя
Людина. Тіла та явища природи.Знає, що спільного та чим відрізняється людина від інших живих істот. Розповідає про частини тіла людини, їх значення; правила догляду за ними; володіє найпростішими гігієнічними навичками, навичками самообслуговування. Виявляє інтерес до своєї зовнішності, розповідає про себе, свої захоплення; прагне до акуратності; розпізнає риси характеру і дає їм оцінку; називає правила поведінки у сім’ї, школі, громаді; розуміє переваги доброго ставлення до інших на прикладах вияву таких якостей: чесність, доброзичливість, подільчивість, працьовитість, ввічливість на противагу хитрощам, байдужості, жадібності, лінощам, безкультурності; усвідомлює свою належність до українського суспільства; необхідність толерантних взаємин між людьми; обґрунтовує необхідність відповідати за свої вчинки; встановлює взаємозв’язки у соціальному житті (між вчинком і наслідком, порушенням правил і
відповідальністю); передбачає наслідки своїх вчинків; має уявлення про різноманітність народів у світі; наводить приклади звичаїв інших народів, світових досягнень; співробітництва країн;
виявляє інтерес і повагу до різних культур. Розрізняє і називає тіла неживої і живої природи; тіла природи і ті, що створила людина; розрізняє і використовує обладнання для дослідження природи; здійснює пошук та аналіз інформації про тіла/явища природи у різних джерелах (виданнях природничого змісту, інтернет-ресурсах тощо), в тому числі з використанням технічних приладів і пристроїв;розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього
середовища.
https://shkola.in.ua/1385-ya-doslidzhuyu-svit-3-klas-grushchins-ka-2020-ch-1.htmlДіагностична перевірна комбінована робота №1. Я досліджую світ,3 клас
ПІ___________ Дата _________

1. Людина – представник…
А) живої природи;
Б) неживої природи;

2. Необхідність у чомусь значущому для життя людини це –
А) ґаджети;
Б) потреби;
В) гроші.

3. Здатність розвивати свої здібності, запорука досягнення успіху це-
А) уміння грати в телефоні;
Б) уміння маніпулювати батьками;
В) уміння вчитися.

4. Зіткнення протилежних інтересів, думок, поглядів людей, що супроводжується негативними проявами це –
А) розмова;
Б) навчання;
В) конфлікт.

5. Обери всі правильні варіанти. Людям, як і тваринам, для життя необхідні…
□ повітря;
□ світло й тепло;
□ гроші;
□ вода і їжа;
□ іграшки;
□ цукерки.

6. Поміркуй та заповни таблицю:
Потреби здорової та успішної людини
Матеріальні Духовні Природні
______
______
______
______
______

7. Що в людях тобі здається найзагадковішим та унікальним?
Продовж думку:
Людина — це …________________________________________

Результат
роботи Значні успіхи Помітний прогрес Результат
з допомогою Потреба уваги
та допомоги
Самоаналіз
Вчитель
Рівень Високий Достатній Середній Початковий
Зворотній зв’язок:

1. Вкажи ♥ номери завдань, які найбільш сподобалося виконувати.
2. Вкажи номери завдань, де виникали труднощі:
1 2 3 4 5 6 7
kvylinska@ukr.net
Водна оболонка Землі. “Одяг ” Землі – повітря.https://www.youtube.com/watch?v=Jk7U13hhQw0&list=PLtWpdjy4eqg8zpIIbZff_9Iw053tNKTxakucheriava.yana3@gmail.com
Тверда оболонка землі. Рослини та середовища їхнього існування.natalia.bewz0@gmail.com
Тварини та середовища їхнього існування. Людина та її організм. Людина в суспільстві.