Зміст навчального матеріалу | Очікувані результати | Ресурси | Роботи для виконання | Контакт вчителя |
---|---|---|---|---|
Повторення вивченого у 2 класі. Табличне множення і ділення. | Володіє навичкою письмового додавання і віднімання чисел у межах 1000; подає числа у вигляді суми розрядних доданків; порівнює числа різними способами; виконує додавання та віднімання, множення і ділення на основі нумерації чисел; застосовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між діями множення і ділення; правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел, множення на 10; застосовує в обчисленнях правила знаходження невідомих компонентів арифметичних дій; розуміє поняття чисельник і знаменник дробу; читає і записує частини у вигляді дробу з чисельником 1; знає одиниці вимірювання довжини (сантиметр, дециметр, метр); маси (кілограм, центнер), місткості (літр); часу (доба, тиждень, година, хвилина, секунда), проміжки часу (місяць, рік) та співвідношення між ними і користується знанням. розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; розв’язує задачі на знаходження четвертого пропорційного, на подвійне зведення до одиниці, на спільну роботу; складає вираз до задачі з буквеними даними; розв’язує прості задачі на визначення тривалості події; розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі; створює допоміжну модель задачі різними способами; обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі; планує розв’язування /розв’язання задачі; створює математичну модель задачі. | https://shkola.in.ua/1334-matematyka-3-klas-lystopad-2020-ch-1.html | 1. Допоможи Оленці обчислити суму чисел 450 і 130: А) 340; Б) 312; В) 580 2. Підкажи Андрійкові, до якого числа потрібно додати 223, щоб отримати 349? А) 121; Б) 126; В) 115 3. Екскурсія по місту Львів розпочалася о 10 год 35 хв і тривала 4 год 5 хв. О котрій годині закінчилася екскурсія? А) 14 год 50 хв; Б) 14 год 15 хв; В) 14 год 40 хв 4. Встанови відповідність між виразами і результатами обчислень: 470 – 150 390 230 + 160 320 950 – 520 430 5. Запиши числа в порядку спадання: 220, 160, 450, 520, 311, 880. 6. Обчисли значення виразу С – 30, якщо С = 300 7. Допоможи Іринці розв’язати задачу. За перший день їжачок проповз 240 м, за другий – на 60 м більше, а за третій – на 420 м менше, ніж за перший і другий дні разом. Скільки метрів проповз їжачок за третій день? | kvylinska@ukr.net |
Нумерація трицифрових чисел. | https://shkola.in.ua/1335-matematyka-3-klas-lystopad-2020-ch-2.html | kucheriava.yana3@gmail.com | ||
Додавання і віднімання в межах 1000. | https://www.youtube.com/watch?v=yriTiyLeAhQ&list=PLBKrOkkymg0zg4SGoe2sfqIdlufK9WC6Q | grendus.natalia01@gmail.com | ||
Множення і ділення в межах 1000. Ознайомлення з письмовим множенням і діленням. | natalia.bewz0@gmail.com |