Зміст навчального матеріалу | Очікувані результати | Ресурси | Роботи для виконання | Контакт вчителя |
---|---|---|---|---|
Здраствуй, рідна школо і мій третій клас! Без слова немає мови, а без мови – книги… | Аналіз та інтерпретація почутого. – розвиток умінь запитувати і відповідати на запитання за змістом прослуханих текстів; визначати послідовність подій, головного героя; виокремлювати цікаву для себе інформацію; визначати тему твору; брати участь в обговоренні інформації, яка зацікавила; Практичне оволодіння діалогічною формою мовлення, етикетними нормами культури спілкування. Практичне оволодіння діалогічною формою мовлення, етикетними нормами культури спілкування.Сприймання, аналіз, інтерпретація, рефлексія різних видів медіа-продукції: візуальної (текст, малюнок, фотографія). | https://shkola.in.ua/1372-ukrainska-mova-ta-chytannia-3-klas-savchenko-2020-ch-2.html | Діагностувальна робота. Читання мовчки Варіант 1 1. Прочитай текст Не хочеться Федькові домашнє завдання виконувати, Прийде зі школи, покладе книжки, пообідає та й іде гуля¬ти до вечора. Увечері сяде, швиденько сяк-так перепише вправи. А задачу, буває, й не розв’яже. А то якось Федько прийшов, пообідав. Хотів іти гуляти, а мама йому: Пороби уроки, тоді гуляй. Федько сів за стіл, переписав мерщій вправу, розв’язав задачу, бо легенька була. Бачить мама, що Федько написав дуже погано. Перепиши красиво, — каже йому. Не хочеться Федькові писати, та нічого не поробиш. Пе¬реписав він ту вправу й задачу, а мама не задоволена. Ти знову поспіхом нашкрябав. Зроби як слід, бо гу¬ляти сьогодні не підеш. Федько довго плакав, так не хотілось йому ще раз пере¬писувати. Але подумав: «Як напишу погано, мама знову за¬ставить переробити». Постарався. Написав-таки красиво. Увечері повернувся батько з роботи й питає маму: Ну, як Федько вчиться? Як він уроки сьогодні готував? Добре працює наш Федько, — похвалила мама. – Написав раз — не сподобалось йому, написав удруге — не сподобалось. Він переписав утретє — чисто, красиво. Пока¬жи, Федьку. Федько поклав зошити батькові на стіл. Молодець, Федьку, — мовить батько. — Ти стаєш справжньою людиною. Федько почервонів. 2. Дай відповіді на запитання 1. Визнач жанр прочитаного твору. а) легенда б) казка в) розповідь 2. Федько написав: а) дуже погано; б) каліграфічно; в) дуже гарно. 3. Федько розв’язав задачу, бо: а) списав її у друга ; б) добре знав математику ; в) легенька була. 4. За що похвалив хлопчика батько? а) За те, що Федько стає справжньою людиною . б) За те, що Федько допомагав мамі ; в) За те, що Федько допомагав батькові. 5. Добери заголовок до тексту. 6. Закінчи речення. Федько довго плакав, так не хотілось йому | kvylinska@ukr.net |
Із джерела народної мудрості | Діагностична робота з літературного читання для 3 класу за розділом ” Літературні казки. П’єса- казка. Байки” ( до підручника О. Савченко ). 1. З’єднай назву твору з його автором. ” Для чого людині серце”. Леонід Глібов ” Білячок”. Дж. Родарі ” Дорога, що нікуди не вела”. Наталя Осіпчук ” Стрімкий, як вітер”. Сашко Дерманський ” Лебідь, Щука і Рак “. Анатолій Дімаров 2. Як називається оголошення про концерт,виставу, лекцію та інше? а) реклама; б) афіша; в) об’ява. 3. Визнач жанр твору ” Чиж та Голуб”. а) казка; б) байка; в) оповідання. 4. З якої казки ці слова : ” Справжні скарби дістаються лише тим людям, що першими торують дорогу”. а) ” Білячок”; б) ” Дорога, що нікуди не вела”; в) ” Для чого людині серце”. 5. До якої байки підходить прислів’я: ” Гуртом і каша краще їсться”. а) ” Чиж та Голуб”; б) ” Добра порада”; в) ” Лебідь, Щука і Рак”. 6. Вибери ознаки чарівної казки. а) фантастичні пригоди; б) нереальні персонажі; в) подія з реального життя. 7. Вибери назву літературної казки. а) ” Білячок”; б) ” Чиж та Голуб”; в) ” Стрімкий, як вітер”. 8. Яке серце носять байдужі люди? а) велике, світле; б) жовте, зморщене; в) блискуче, свіже, незношене. 9. Вибери ” тонкі” запитання. а)Хто? що? б) Як пояснити, чому..? в) У чому причина ? 10. Впізнай казкового героя за описом. Кмітливий, добрий, мислячий, упертий, настирливий. а) Мартіно; б) Роман; в) Михайло. 11. Які правила поведінки порушили герої у вірші ” У театрі”? а) не їсти у залі; б) вимикати телефони; в) не розмовляти під час вистави; г) до свого місця в ряду потрібно проходити обличчям до глядачів. 12. Як хочеш ослом чи свинею не стати, потрібно: а) не вітатися ні з ким; б) вітатися завжди першим; в) вести себе чемно. | kucheriava.yana3@gmail.com | ||
Здійснюється все! Як не любить свій край! Літературні казки. П’єса-казка. Байка | https://www.youtube.com/watch?v=ouiUrJgqHQM&list=PL2KjmQ7srmGD4gG4_KC7Vkpvr7OrGJ5FO | grendus.natalia01@gmail.com | ||
Поезії про дивосвіт природи. Все добре переймай, а недобре-виправляй… Іскринки творчості | natalia.bewz0@gmail.com |