Перейти до вмісту

Літературне читання (Треті класи)

Зміст навчального матеріалуОчікувані результатиРесурсиРоботи для виконанняКонтакт вчителя
Здраствуй, рідна школо і мій третій клас! Без слова немає мови, а без мови – книги…Аналіз та інтерпретація почутого.
– розвиток умінь запитувати і відповідати на запитання за змістом прослуханих текстів; визначати послідовність подій, головного героя; виокремлювати цікаву для себе інформацію; визначати тему твору; брати участь в обговоренні інформації, яка зацікавила; Практичне оволодіння діалогічною формою мовлення, етикетними нормами культури спілкування. Практичне оволодіння діалогічною формою мовлення, етикетними нормами культури спілкування.Сприймання, аналіз, інтерпретація, рефлексія різних видів медіа-продукції: візуальної (текст, малюнок, фотографія).
https://shkola.in.ua/1372-ukrainska-mova-ta-chytannia-3-klas-savchenko-2020-ch-2.htmlДіагностувальна робота. Читання мовчки

Варіант 1
1. Прочитай текст
Не хочеться Федькові домашнє завдання виконувати, Прийде зі школи, покладе книжки, пообідає та й іде гуля¬ти до вечора. Увечері сяде, швиденько сяк-так перепише вправи. А задачу, буває, й не розв’яже.
А то якось Федько прийшов, пообідав. Хотів іти гуляти, а мама йому:
Пороби уроки, тоді гуляй.
Федько сів за стіл, переписав мерщій вправу, розв’язав задачу, бо легенька була.
Бачить мама, що Федько написав дуже погано.
Перепиши красиво, — каже йому.
Не хочеться Федькові писати, та нічого не поробиш. Пе¬реписав він ту вправу й задачу, а мама не задоволена.
Ти знову поспіхом нашкрябав. Зроби як слід, бо гу¬ляти сьогодні не підеш.
Федько довго плакав, так не хотілось йому ще раз пере¬писувати. Але подумав: «Як напишу погано, мама знову за¬ставить переробити». Постарався. Написав-таки красиво.
Увечері повернувся батько з роботи й питає маму:
Ну, як Федько вчиться? Як він уроки сьогодні готував?
Добре працює наш Федько, — похвалила мама. – Написав раз — не сподобалось йому, написав удруге — не сподобалось. Він переписав
утретє — чисто, красиво. Пока¬жи, Федьку.
Федько поклав зошити батькові на стіл.
Молодець, Федьку, — мовить батько. — Ти стаєш справжньою людиною.
Федько почервонів.

2. Дай відповіді на запитання
1. Визнач жанр прочитаного твору.
а) легенда
б) казка
в) розповідь
2. Федько написав:
а) дуже погано;
б) каліграфічно;
в) дуже гарно.
3. Федько розв’язав задачу, бо:
а) списав її у друга ;
б) добре знав математику ;
в) легенька була.
4. За що похвалив хлопчика батько?
а) За те, що Федько стає справжньою людиною .
б) За те, що Федько допомагав мамі ;
в) За те, що Федько допомагав батькові.
5. Добери заголовок до тексту.

6. Закінчи речення. Федько довго плакав, так не хотілось йому
kvylinska@ukr.net
Із джерела народної мудростіДіагностична робота з літературного читання для 3 класу за розділом
” Літературні казки. П’єса- казка. Байки” ( до підручника О. Савченко ).

1. З’єднай назву твору з його автором.
” Для чого людині серце”. Леонід Глібов
” Білячок”. Дж. Родарі
” Дорога, що нікуди не вела”. Наталя Осіпчук
” Стрімкий, як вітер”. Сашко Дерманський
” Лебідь, Щука і Рак “. Анатолій Дімаров
2. Як називається оголошення про концерт,виставу, лекцію та інше?
а) реклама; б) афіша; в) об’ява.
3. Визнач жанр твору ” Чиж та Голуб”.
а) казка; б) байка; в) оповідання.
4. З якої казки ці слова : ” Справжні скарби дістаються лише тим людям, що першими торують дорогу”.
а) ” Білячок”;
б) ” Дорога, що нікуди не вела”;
в) ” Для чого людині серце”.
5. До якої байки підходить прислів’я: ” Гуртом і каша краще їсться”.
а) ” Чиж та Голуб”;
б) ” Добра порада”;
в) ” Лебідь, Щука і Рак”.
6. Вибери ознаки чарівної казки.
а) фантастичні пригоди; б) нереальні персонажі; в) подія з реального життя.
7. Вибери назву літературної казки.
а) ” Білячок”;
б) ” Чиж та Голуб”;
в) ” Стрімкий, як вітер”.
8. Яке серце носять байдужі люди?
а) велике, світле;
б) жовте, зморщене;
в) блискуче, свіже, незношене.
9. Вибери ” тонкі” запитання.
а)Хто? що?
б) Як пояснити, чому..?
в) У чому причина ?
10. Впізнай казкового героя за описом.
Кмітливий, добрий, мислячий, упертий, настирливий.
а) Мартіно;
б) Роман;
в) Михайло.
11. Які правила поведінки порушили герої у вірші ” У театрі”?
а) не їсти у залі;
б) вимикати телефони;
в) не розмовляти під час вистави;
г) до свого місця в ряду потрібно проходити обличчям до глядачів.
12. Як хочеш ослом чи свинею не стати, потрібно:
а) не вітатися ні з ким;
б) вітатися завжди першим;
в) вести себе чемно.
kucheriava.yana3@gmail.com
Здійснюється все! Як не любить свій край! Літературні казки. П’єса-казка. Байкаhttps://www.youtube.com/watch?v=ouiUrJgqHQM&list=PL2KjmQ7srmGD4gG4_KC7Vkpvr7OrGJ5FOgrendus.natalia01@gmail.com
Поезії про дивосвіт природи. Все добре переймай, а недобре-виправляй… Іскринки творчостіnatalia.bewz0@gmail.com