Перейти до вмісту

Українська мова (Треті класи)

Зміст навчального матеріалуОчікувані результатиРесурсиРоботи для виконанняКонтакт вчителя
Пригадую знання про звуки і букви, спостерігаю за значенням слів.https://shkola.in.ua/1369-ukrainska-mova-ta-chytannia-3-klas-ponomarova-2020-ch-1.htmlПрочитай, спиши текст і виконай завдання за змістом
Рум’яні яблука
Тихий осінній, теплий день. Як гарно в яблуневому саду цієї пори! Яскраве сонечко фарбує і зігріває рум’яні, запашні яблука. А вони купаються в сонячному сяйві та швидко достигають. Та ось тихо надходить вже вечір. А соковиті яблука й досі пахнуть щедрим гарячим сонцем.
Завдання:
Познач рядок, в якому слова записані за абеткою:
А) день, сонечко, вечір, яблука
Б) день, вечір, яблука, сонечко
В) вечір, день, сонечко, яблука
Познач рядок, в якому записані синоніми:
А) швидко, повільно
Б) достигають, дозрівають
В) щедрим, жадібним
Поділи слова для переносу:
Сонечко, день, рум’яні, яблука
Постав наголос у словах першого речення.
Випиши з тексту речення, у якому є сполучення слів у переносному значенні.
kvylinska@ukr.net
Досліджую будову слова.Дослідження будови слова.
Розрізнення форм слова і
споріднених слів.
Дослідження орфограм,
пов’язаних з будовою слова.
https://www.youtube.com/results?search_query=%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA+%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%97+%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B8+3+%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81+%D0%BD%D1%83%D1%88kucheriava.yana3@gmail.com
Дізнаюся більше про іменники, прикметники, числівники, дієслова та службові словаСпостереження за номінативною
функцією іменників, прикметників, дієслів у мовленні.
Розрізнення назв істот і неістот,
власних і загальних іменників.
Визначення роду іменників.
Змінювання іменників, прикметників за родами і числами.
Вживання іменників, прикметників, дієслів у власних висловленнях.
grendus.natalia01@gmail.com
Будую речення. Досліджую текстДослідження речень, різних за метою висловлювання, інтонацією, зі звертаннями.
Визначення в реченні головних і другорядних членів.
Встановлення зав’язків між словами в словосполученні і реченні.
Побудова різних видів речень.Дослідження будови тексту. Розрізнення різних типів і стилів текстів (художні, науково- популярні, ділові).
Визначення теми і мети тексту. Складання плану тексту
Діагностична робота за рік
з української мови
Щоб перевірити ненаголошені голосні в корені слова, треба дібрати таке перевірте слово, щоб:
a) на приголосний падав наголос;
b) після приголосного стояв голосний;
c) на голосний падав наголос.
Добери перевірні слова і запиши їх. Устав пропущену букву:
Ш…потіти –
с…стра –____

кр…ло – ___
ст…повий – _
в…селий – __

с…ло – ____
в…сна – ___
л…сточок – _
Лексичне значення слова – це
a) його правильне написання;
b) те, що слово означає;
c) те, якою частиною мови є слово.
У якому рядку після префікса потрібно писати апостроф?
a) до..бігти, об..ява, в..їхати;
b) з..їхати, з..явитися, під..їзд;
c) з..нести, пре..красний, прі..звище.
Зроби розбір слів за будовою:
малиновий балконний літечко
сільський сорока хмарка
під’їзд пролісок дубовий
надземний рибка загадка
Учні визначали рід іменників. Хто помилився?
a) Тарасик: ранок (ч.р.), собака (ж.р.), маля (с.р.);
b) Марійка: матуся (ж.р.), літо (с.р.), тато (ч.р.);
c) Іванко: сонце (с.р.), зима (ж.р.), батько (ч.р.).
Якого закінчення не буває в множині?
a) -и;
b) -о;
c) -і.
Який прикметник вжито у переносному значенні?
a) чисті озера;
b) лісові доріжки;
c) веселі струмки.
У якому словосполученні допущено помилку?
a) дві ляльки;
b) двоє ведмедів;
c) двоє хлопчиків.
У якому реченні два дієслова?
a) Іду лісом і слухаю спів птахів.
b) Хлопці й дівчата поїхали на екскурсію.
c) У траві цвірінькають коники.
Скільки часових форм має дієслово?
a) 3 часові форми;
b) 4 часові форми;
c) 2 часові форми.
Які дієслова вжито в минулому часі?
a) літав, співала, світило;
b) летить, заспіває, світить;
c) залетів, співає, світила.
Які слова в реченні є підметом і присудком?
У повітрі повільно кружляють пухнасті сніжинки.
a) у повітрі кружляють;
b) сніжинки кружляють;
c) повільно кружляють.
Визнач і запиши вид кожного речення за метою висловлювання.
Прийшла весна. ________

Збирай свої речі. ______
Скільки коштує морозиво? _
Котра зараз година?_______

Сьогодні гарна погода. __
Передай, будь ласка, ручку._
Скільки речень у тексті?
Прийшла осінь з дерев повільно опали різнокольорові листочки барвистим килимом укрили землю під деревами а птахи сховались від холоду й голоду лісові звірі теж підготувалися до приходу зими
a) 7
b) 5
c) 9
natalia.bewz0@gmail.com