Зміст навчального матеріалу | Очікувані результати | Ресурси | Роботи для виконання | Контакт вчителя |
---|---|---|---|---|
Пригадую знання про звуки і букви, спостерігаю за значенням слів. | https://shkola.in.ua/1369-ukrainska-mova-ta-chytannia-3-klas-ponomarova-2020-ch-1.html | Прочитай, спиши текст і виконай завдання за змістом Рум’яні яблука Тихий осінній, теплий день. Як гарно в яблуневому саду цієї пори! Яскраве сонечко фарбує і зігріває рум’яні, запашні яблука. А вони купаються в сонячному сяйві та швидко достигають. Та ось тихо надходить вже вечір. А соковиті яблука й досі пахнуть щедрим гарячим сонцем. Завдання: Познач рядок, в якому слова записані за абеткою: А) день, сонечко, вечір, яблука Б) день, вечір, яблука, сонечко В) вечір, день, сонечко, яблука Познач рядок, в якому записані синоніми: А) швидко, повільно Б) достигають, дозрівають В) щедрим, жадібним Поділи слова для переносу: Сонечко, день, рум’яні, яблука Постав наголос у словах першого речення. Випиши з тексту речення, у якому є сполучення слів у переносному значенні. | kvylinska@ukr.net | |
Досліджую будову слова. | Дослідження будови слова. Розрізнення форм слова і споріднених слів. Дослідження орфограм, пов’язаних з будовою слова. | https://www.youtube.com/results?search_query=%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA+%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%97+%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B8+3+%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81+%D0%BD%D1%83%D1%88 | kucheriava.yana3@gmail.com | |
Дізнаюся більше про іменники, прикметники, числівники, дієслова та службові слова | Спостереження за номінативною функцією іменників, прикметників, дієслів у мовленні. Розрізнення назв істот і неістот, власних і загальних іменників. Визначення роду іменників. Змінювання іменників, прикметників за родами і числами. Вживання іменників, прикметників, дієслів у власних висловленнях. | grendus.natalia01@gmail.com | ||
Будую речення. Досліджую текст | Дослідження речень, різних за метою висловлювання, інтонацією, зі звертаннями. Визначення в реченні головних і другорядних членів. Встановлення зав’язків між словами в словосполученні і реченні. Побудова різних видів речень.Дослідження будови тексту. Розрізнення різних типів і стилів текстів (художні, науково- популярні, ділові). Визначення теми і мети тексту. Складання плану тексту | Діагностична робота за рік з української мови Щоб перевірити ненаголошені голосні в корені слова, треба дібрати таке перевірте слово, щоб: a) на приголосний падав наголос; b) після приголосного стояв голосний; c) на голосний падав наголос. Добери перевірні слова і запиши їх. Устав пропущену букву: Ш…потіти – с…стра –____ кр…ло – ___ ст…повий – _ в…селий – __ с…ло – ____ в…сна – ___ л…сточок – _ Лексичне значення слова – це a) його правильне написання; b) те, що слово означає; c) те, якою частиною мови є слово. У якому рядку після префікса потрібно писати апостроф? a) до..бігти, об..ява, в..їхати; b) з..їхати, з..явитися, під..їзд; c) з..нести, пре..красний, прі..звище. Зроби розбір слів за будовою: малиновий балконний літечко сільський сорока хмарка під’їзд пролісок дубовий надземний рибка загадка Учні визначали рід іменників. Хто помилився? a) Тарасик: ранок (ч.р.), собака (ж.р.), маля (с.р.); b) Марійка: матуся (ж.р.), літо (с.р.), тато (ч.р.); c) Іванко: сонце (с.р.), зима (ж.р.), батько (ч.р.). Якого закінчення не буває в множині? a) -и; b) -о; c) -і. Який прикметник вжито у переносному значенні? a) чисті озера; b) лісові доріжки; c) веселі струмки. У якому словосполученні допущено помилку? a) дві ляльки; b) двоє ведмедів; c) двоє хлопчиків. У якому реченні два дієслова? a) Іду лісом і слухаю спів птахів. b) Хлопці й дівчата поїхали на екскурсію. c) У траві цвірінькають коники. Скільки часових форм має дієслово? a) 3 часові форми; b) 4 часові форми; c) 2 часові форми. Які дієслова вжито в минулому часі? a) літав, співала, світило; b) летить, заспіває, світить; c) залетів, співає, світила. Які слова в реченні є підметом і присудком? У повітрі повільно кружляють пухнасті сніжинки. a) у повітрі кружляють; b) сніжинки кружляють; c) повільно кружляють. Визнач і запиши вид кожного речення за метою висловлювання. Прийшла весна. ________ Збирай свої речі. ______ Скільки коштує морозиво? _ Котра зараз година?_______ Сьогодні гарна погода. __ Передай, будь ласка, ручку._ Скільки речень у тексті? Прийшла осінь з дерев повільно опали різнокольорові листочки барвистим килимом укрили землю під деревами а птахи сховались від холоду й голоду лісові звірі теж підготувалися до приходу зими a) 7 b) 5 c) 9 | natalia.bewz0@gmail.com |