Українська мова та література (Ткачова Г.В., Пономаренко О.В., Заваженко Н.М., Смажнова Л.В.)
Зарубіжна література. Чорна І.П.
Трудове навчання. Чередніченко С.О.
Інформатика. Чередніченко С.О.
Фізична культура. Гнєздова В.В.
Історія закладу освіти дуже схожа на життя людини. Має свою юність, зрілість, але, на щастя, не має старості. Хіба може бути старою школа, в якій вчаться діти? Ні! Школа – це завжди молодість, мрії, віра в майбутнє.
У 1974 році на вулиці Васильківській, 12А було споруджено нове приміщення середньої загальноосвітньої школи №15 Московського району м. Києва.
Першим директором була Топольська Надія Олексіївна, яка прийняла в свої руки новобудову, сформувала педагогічний та учнівський колективи.
В 1978 році директором школи став Омельченко Микола Нестерович, а у 1980 році – Котова Зінаїда Єрмолаївна. Все було в історії школи в ці роки. Вона переживала злети і падіння, але завжди піднімалася і йшла вперед.
З 1995 по 2001 рік школою керувала Остафійчук Тетяна Олексіївна.
У 2001 році, коли директором стала Чухно Тетяна Трохимівна, школа набула статусу спеціалізованої з поглибленим вивченням англійської мови.
З вересня 2019 року школу очолює Литвин Валерій Олексійович.
Відповідно до рішення Київської міської ради від 21.03.2024 №18/7984 тип та найменування школи змінено на Ліцей №15 міста Києва.
– задоволення потреб у здобутті загальгної серендьої освіти на рівні державних стандартів;
– всебічний розвиток дитини як особистості на основі вивчення і врахування її здібностей, інтересів, потреб;
– виховання націогнальеної гідності й готовності перетворювати дійсність, дбати про зміцнення Української держави;
– виховання морально, психічно і фізично здорового покоління;
– формування соціальної і громадської позиції, високого рівня правової, екологічної, духовної, моральної культури;
– розвиток творчих здібностей учнів, здатність самостійного отримання та зостасування знань і навичок;
– підтримка обдарованих дітей та молоді;
– створення умов для професійного самовизначення.
Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти
Інформаційна відкритість закладу освіти – вимога часу та суспільства, запорука успіху української держави.
Згідно зі статтею 30 «Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти» Закону України «Про освіту» будь-яка особа повинна мати доступ до інформації про діяльність навчального закладу.
Наш заклад освіти намагається максимально відповідати вимогам часу та демонструє свою інформаційну відкритість на сторінках свого веб-сайту.
В цьому розділі Ви можете познайомитися зі звітами, інформацією, що стосується діяльності нашого закладу.
Історія закладу освіти дуже схожа на життя людини. Має свою юність, зрілість, але, на щастя, не має старості. Хіба може бути старою школа, в якій вчаться діти? Ні! Школа – це завжди молодість, мрії, віра в майбутнє.
У 1974 році на вулиці Васильківській, 12А було споруджено нове приміщення середньої загальноосвітньої школи №15 Московського району м. Києва.
Першим директором була Топольська Надія Олексіївна, яка прийняла в свої руки новобудову, сформувала педагогічний та учнівський колективи.
В 1978 році директором школи став Омельченко Микола Нестерович, а у 1980 році – Котова Зінаїда Єрмолаївна. Все було в історії школи в ці роки. Вона переживала злети і падіння, але завжди піднімалася і йшла вперед.
З 1995 по 2001 рік школою керувала Остафійчук Тетяна Олексіївна.
У 2001 році, коли директором стала Чухно Тетяна Трохимівна, школа набула статусу спеціалізованої з поглибленим вивченням англійської мови.
З вересня 2019 року школу очолює Литвин Валерій Олексійович.
Відповідно до рішення Київської міської ради від 21.03.2024 №18/7984 тип та найменування школи змінено на Ліцей №15 міста Києва.
– задоволення потреб у здобутті загальгної серендьої освіти на рівні державних стандартів;
– всебічний розвиток дитини як особистості на основі вивчення і врахування її здібностей, інтересів, потреб;
– виховання націогнальеної гідності й готовності перетворювати дійсність, дбати про зміцнення Української держави;
– виховання морально, психічно і фізично здорового покоління;
– формування соціальної і громадської позиції, високого рівня правової, екологічної, духовної, моральної культури;
– розвиток творчих здібностей учнів, здатність самостійного отримання та зостасування знань і навичок;
– підтримка обдарованих дітей та молоді;
– створення умов для професійного самовизначення.
Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти
Інформаційна відкритість закладу освіти – вимога часу та суспільства, запорука успіху української держави.
Згідно зі статтею 30 «Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти» Закону України «Про освіту» будь-яка особа повинна мати доступ до інформації про діяльність навчального закладу.
Наш заклад освіти намагається максимально відповідати вимогам часу та демонструє свою інформаційну відкритість на сторінках свого веб-сайту.
В цьому розділі Ви можете познайомитися зі звітами, інформацією, що стосується діяльності нашого закладу.