Алгебра
Зміст навчального матеріалу | Очікувані результати | Ресурси | Робота для виконання | Зв’язок з вчителем |
---|---|---|---|---|
Числові функції та їх властивості та графік. Корінь п-го степеня та його властивості. Степінь з раціональним показником | Учень/учениця: користується різними способами задання функцій; знаходить область визначення функціональних залежностей; значення функцій при заданих значеннях аргументу і значення аргументу, за яких функція набуває даного значення; встановлює за графіком функції її основні властивості; встановлює властивості функцій; обчислює та порівнює значення виразів, які містять степені з раціональними показниками, корені; розпізнає та схематично зображує графіки степеневих функцій; моделює реальні процеси за допомогою степеневих функцій. | https://portfel.info/pidruchnyky/10-klas/matematika-10/burda-2018-rik/ | https://drive.google.com/file/d/1IQlvMWlPVp3QweRStzmeuq1I7Jb9aK4i/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/1z6XFyaKN9pBiGTxnQNYmWvzIFHfvhViY/view?usp=sharing | Тарасюк Н.Я. tarasjuk.n@gmail.com Головня І.А. innagolovnya86@gmail.com 10А, 10Г Пустова Тетяна Михайлівна pustovaya.tatyana1965@gmail.com |
Тригонометричні функції та їх властивості | Учень/учениця: вміє переходити від радіанної міри кута до градусної й навпаки; встановлює відповідність між дійсними числами і точками на одиничному колі; розпізнає і схематично будує графіки тригонометричних функцій; ілюструє властивості тригонометричних функцій за допомогою графіків; перетворює нескладні тригонометричні вирази; застосовує тригонометричні функції до опису реальних процесів; розв’язує найпростіші тригонометричні рівняння. | https://portfel.info/pidruchnyky/10-klas/matematika-10/burda-2018-rik/ https://portfel.info/pidruchnyky/10-klas/algebra-10/merzljak-2010-rik-akadem/ | https://drive.google.com/file/d/1Pi6v0qCini52pAjIR5NGECVRDV-gQNME/view?usp=sharing | Тарасюк Н.Я. tarasjuk.n@gmail.com Головня І.А. innagolovnya86@gmail.com 10А, 10Г Пустова Тетяна Михайлівна pustovaya.tatyana1965@gmail.com |
Похідна та її застосування | Учень/учениця: розуміє значення поняття похідної для опису реальних процесів, зокрема механічного руху; знаходить швидкість зміни величини в точці; кутовий коефіцієнт і кут нахилу дотичної до графіка функції в даній точці; диференціює функції, використовуючи таблицю похідних і правила диференціювання; застосовує похідну для знаходження проміжків монотонності і екстремумів функції, побудови графіків; знаходить найбільше і найменше значення функції; розв’язує нескладні прикладні задачі на знаходження найбільших і найменших значень реальних величин. | https://portfel.info/pidruchnyky/10-klas/matematika-10/burda-2018-rik/ | https://docs.google.com/document/d/1-9uG8c9-kEe951JqcFuh4viLWGv35EIP/ | Тарасюк Н.Я. tarasjuk.n@gmail.com Головня І.А. innagolovnya86@gmail.com 10А, 10Г Пустова Тетяна Михайлівна pustovaya.tatyana1965@gmail.com |
Геометрія
Зміст навчального матеріалу | Очікувані результати | Ресурси | Робота для виконання | Зв’язок з вчителем |
---|---|---|---|---|
Паралельність прямих і площин у просторі | Учень/учениця: називає основні поняття стереометрії; розрізняє означувані та не означувані поняття, аксіоми та теореми; формулює аксіоми стереометрії та наслідки з них; застосовує аксіоми стереометрії та наслідки з них до розв’язання нескладних задач; класифікує за певними ознаками взаємне розміщення прямих, прямих і площин, площин у просторі за кількістю їх спільних точок; встановлює паралельність прямих, прямої та площини, двох площин; з’ясовує, чи є дві прямі мимобіжними; зображає фігури у просторі; застосовує відношення паралельності між прямими і площинами у просторі до опису відношень між об’єктами навколишнього світу. | https://portfel.info/pidruchnyky/10-klas/matematika-10/burda-2018-rik/ https://portfel.info/pidruchnyky/10-klas/algebra-10/merzljak-2010-rik-akadem/ | https://onlinetestpad.com/ua/testview/191635-paralelnist-pryamikh-i-ploshhin-u-prostori-kontrolna-robota-2-g-t1-u18-k2 | Тарасюк Н.Я. tarasjuk.n@gmail.com Головня І.А. innagolovnya86@gmail.com 10А, 10Г Пустова Тетяна Михайлівна pustovaya.tatyana1965@gmail.com |
Перпендикулярність прямих і площин просторі | Учень/учениця: встановлює та обґрунтовує перпендикулярність прямих, прямої та площини, двох площин; формулює означення кута між прямими, прямою та площиною, площинами; теорему про три перпендикуляри; застосовує відношення між прямими і площинами у просторі, відстані і кути у просторі до опису об’єктів навколишнього світу; розв’язує задачі на знаходження відстаней та кутів в просторі, зокрема практичного місту. | https://portfel.info/pidruchnyky/10-klas/matematika-10/burda-2018-rik/ https://portfel.info/pidruchnyky/10-klas/algebra-10/merzljak-2010-rik-akadem/ | https://onlinetestpad.com/ua/testview/1618718-perpendikulyarni-ta-paralelni-pryami | Тарасюк Н.Я. tarasjuk.n@gmail.com Головня І.А. innagolovnya86@gmail.com 10А, 10Г Пустова Тетяна Михайлівна pustovaya.tatyana1965@gmail.com |
Координати, геометричні перетворення та вектори в просторі | Учень/учениця: користується аналогією між векторами і координатами на площині й у просторі; усвідомлює важливість векторно-координатного методу в математиці; виконує операції над векторами; застосовує вектори для моделювання і обчислення геометричних і фізичних величин; знаходить відстань між двома точками, координати середини відрізка, координати точок симетричних відносно початку координат та координатних площин; використовує координати у просторі для вимірювання відстаней, кутів | https://portfel.info/pidruchnyky/10-klas/matematika-10/burda-2018-rik/ https://portfel.info/pidruchnyky/10-klas/algebra-10/merzljak-2010-rik-akadem/ | https://onlinetestpad.com/ua/testview/103042-dekartova-sistema-koordinat-u-prostor%D1%96-koordinati-tochki-v%D1%96dstan-m%D1%96zh-tochk | Тарасюк Н.Я. tarasjuk.n@gmail.com Головня І.А. innagolovnya86@gmail.com 10А, 10Г Пустова Тетяна Михайлівна pustovaya.tatyana1965@gmail.com |