I Семестр
Тема | Зміст навчання, очікувані результати | Джерела інформації | Форма виконання та термін | Зв’язок із учителем |
---|---|---|---|---|
Усна народна творчість. Давня література | Учень/учениця знає зміст творів, коментує, пояснює, аналізує: «Місяць на небі, зiроньки сяють…», «Цвіте терен, цвіте терен…», «Сонце низенько…», «Ой під вишнею, під черешнею…»; українські народні балади «Ой летіла стріла», «Ой на горі вогонь горить», легенди: про Вавилонську вежу, про Мойсея, Притчу про блудного сина. Володіє теоретичними знаннями про найдавніші рукописні книги Київської Русі, перекладну літературу, Біблію, «Повість минулих літ», «Поученіє Володимира Мономаха», Києво- Печерський патерик, «Слово о полку Ігоревім», історико-мемуарну прозу, козацькі літописи (Самовидця, Г. Граб’янки, С. Величка) «Історію русів». Знає про творчість Івана Вишенського, Івана Величковського, Семена Климовського. | Українська література (Авраменко) 9 клас 2017 Всеукраїнська школа онлайн Уміти: база ресурсів Фольклор Українська народна балада як жанр Розвиток писемності після хрещення Русі-України Біблія як пам’ятка світової літератури Притча про блудного сина” в творах мистецтва «Повість минулих літ» Козацькі літописи | Контрольна робота. Про час виконання (жовтень) повідомить класний керівник | 9-А і 9-Г класи Заваженко Н.М. zavazhenkonm@ukr.net 9-Б клас Чухно Т.Т. chuhknott@gmail.com 9-В клас Ткачова Г.В. hanna-15@ukr.net |
Нова українська література | Учень / учениця: Аналізує твори Григорія СКОВОРОДИ «Бджола та Шершень», «Всякому місту – звичай і права…», «De libertate»; Івана КОТЛЯРЕВСЬКОГО «Енеїда», «Наталка Полтавка»; Григорія КВІТКИ- ОСНОВ’ЯНЕНКА «Маруся». Пояснює жанрові особливості творів, характеризує образи персонажів, робить порівняльну характеристику, розуміє історію написання творів, уміє знаходити необхідну інформацію; творчо використовує довідкові матеріали. | Українська література (Авраменко) 9 клас 2017 Всеукраїнська школа онлайн Уміти: база ресурсів Григорій Сковорода Григорій Сковорода – біографія та творчість Нова українська література Іван Котляревський Котляревський «Енеїда» Котляревський «Енеїда» П’єса «Наталка Полтавка» – перший твір нової української драматургії Утілення ідеалів в образі Марусі | Контрольна робота. Про час виконання (грудень) повідомить класний керівник | 9-А і 9-Г класи Заваженко Н.М. zavazhenkonm@ukr.net 9-Б клас Чухно Т.Т. chuhknott@gmail.com 9-В клас Ткачова Г.В. hanna-15@ukr.net |
II Семестр
Тема | Зміст навчання, очікувані результати | Джерела інформації | Форма виконання та термін | Зв’язок із учителем |
---|---|---|---|---|
Поети – романтики. Творчість М. Гоголя, Т. Шевченка | Петро ГУЛАК-АРТЕМОВСЬКИЙ «Рибалка» Євген ГРЕБІНКА «Човен» Микола ГОГОЛЬ. «Тарас Бульба» Тарас ШЕВЧЕНКО «До Основ’яненка», «Сон», «Кавказ», «І мертвим, і живим, і ненарожденним…», «Катерина», «Наймичка», «У нашім раї на землі…», «Доля», «Росли укупочці, зросли…».Біблія в житті поета. Учень/учениця знає найголовніше з біографій митців – романтиків; виразно читає вірші, аналізує їх; визначає жанрові ознаки творів, пояснює їх фольклорну основу; переказує зміст повісті «Тарас Бульба»; знаходить зв’язок сюжету з історією України; характеризує образ головного героя; пояснює колізію морального й національного вибору в образах синів Тараса Бульби; коментує сюжети творів Т.Шевченка, їх ідейний зміст, контрастні картини в них; інтерпретує твори у культурологічному контексті; коментує оцінку твору критиками, зіставляє її з власною; визначає його місце в мистецькому доробку автора, історії української літератури; пояснює його актуальність сьогодні. | Українська література (Авраменко) 9 клас 2017 Всеукраїнська школа онлайн Уміти: база ресурсів Поети-романтики в українській літературі Балада «Рибалка» Є. Гребінка «Човен» Героїчний образ Тараса Бульби Аналіз твору «Тарас Бульба» Тарас Шевченко – художник Тарас Шевченко – поема «Сон» Сатиричний характер поеми «Сон» Поема «Кавказ» https://www.youtube.com/watch?v=i5bEDOLoUeY Аналіз твору «І мертвим, і живим…» Вічна тема матері й сина у творах Шевченка «Наймичка» Мотиви поезії «Доля» Біблія в житті Т. Шевченка | Контрольна робота. Про час виконання (березень) повідомить класний керівник | 9-А і 9-Г класи Заваженко Н.М. zavazhenkonm@ukr.net 9-Б клас Чухно Т.Т. chuhknott@gmail.com 9-В клас Ткачова Г.В. hanna-15@ukr.net |
Творчість П. Куліша й Марко Вовчок | Пантелеймон Куліш «Чорна рада» Марко Вовчок «Інститутка» Учень/учениця знає основні віхи життєвого і творчого шляху П.Куліша; розрізняє епічні жанри; визначає й коментує історичну і художню правду у творі «Чорна рада», основний конфлікт у ньому, особливості оповіді, історичний колорит; характеризує образи й символи; порівнює образи Якима Сомка та Іванця Брюховецького»; знає й переказує зміст твору «Інститутка», коментує його сюжет; визначає жанр, особливості сюжету; пояснює причини тяжкого життя народу в добу кріпацтва. | Українська література (Авраменко) 9 клас 2017 Всеукраїнська школа онлайн Уміти: база ресурсів Життя і творчість Пантелеймона Куліша «Чорна рада» – перший історичний роман Динамічний сюжет роману «Чорна рада» Загальнолюдські риси ініціативності в романі «Чорна рада» Життя й творча діяльність Марко Вовчок Антилюдяна суть кріпосництва й солдатчини | Контрольна робота. Про час виконання (травень) повідомить класний керівник | 9-А і 9-Г класи Заваженко Н.М. zavazhenkonm@ukr.net 9-Б клас Чухно Т.Т. chuhknott@gmail.com 9-В клас Ткачова Г.В. hanna-15@ukr.net |