Тема 1. Вступ. Географічна карта та робота з нею. Географічний простір України. | Учень називає об’єкти вивчення курсу; наводить приклади географічних досліджень території України у минулому і тепер; характеризує методи дослідження фізичної та суспільної географії; називає джерела географічної інформації, елементи карти; пояснює відмінності між різними видами карт, картографічними проекціями; визначає об’єкти, напрямки, відстані, географічні координати за навчальними картами.Учень називає істотні ознаки політичної карти, складники державної території; характеризує географічне положення України; визначає за допомогою карти протяжність території України в градусах і кілометрах; називає адміністративно-територіальні одиниці України; називає різні види часу, що існують в міжнародній системі його відліку; аналізує карту годинних поясів Землі; визначає місцевий і поясний час. | https://lms.e-school.net.ua/ | https://drive.google.com/drive/folders/1DEsIHvpKpuQXLWmntqELEXLmDbuOWrlG?usp=drive_link | Моб. 0638942434, s0638942434@gmail.com |
Тема 2. Природні умови і ресурси України. Рельєф, тектонічна та геологічна будова, мінеральні ресурси. Клімат і кліматичні ресурси. | Учень називає форми земної поверхні; наводить приклади корисних копалин щодо їх використання; знаходить і показує на карті різні тектонічні структури, форми рельєфу, родовища корисних копалин; аналізує поширення різних за віком гірських порід за геологічною картою; встановлює взаємозв’язки між рельєфом, тектонічними структурами, корисними копалинами, геологічною будовою території. Учень називає основні кліматотвірні чинники, кліматичні показники, типи клімату; наводить приклади небезпечних погодних явищ та їх наслідки; пояснює дію кліматотвірних чинників; визначає за кліматичною картою особливості розподілу температури повітря та опадів; аналізує погодні особливості різних регіонів. | https://lms.e-school.net.ua/ | https://drive.google.com/drive/folders/1DEsIHvpKpuQXLWmntqELEXLmDbuOWrlG?usp=drive_link | Моб. 0638942434, s0638942434@gmail.com |