Зміст навчального матеріалу | Очікувані результати | Ресурси | Робота для виконання | Зв’язок з вчителем |
---|---|---|---|---|
1 семестр Чотирикутники та їх властивості Вписані та описані чотирикутники. Теорема Фалеса | Учень наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті; пояснює, що таке: чотирикутник; опуклий і неопуклий чотирикутник; елементи чотирикутника; формулює: означення і властивості вказаних у змісті чотирикутників; центральних і вписаних кутів; вписаного і описаного чотирикутників; середньої лінії трикутника і трапеції; ознаки паралелограма; вписаного і описаного чотирикутників; Теорему: Фалеса; про суму кутів чотирикутника; класифікує чотирикутники; зображує та знаходить на малюнках чотирикутники різних видів та їх елементи; обґрунтовує належність чотирикутника до певного виду; доводить: властивості й ознаки паралелограма; властивості прямокутника, ромба, квадрата; застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змісту | https://portfel.info/pidruchnyky/8-klas/geometrija-08/merzljak-2021-rik/ | https://drive.google.com/file/d/1dTrcWHI1QpmPrPwDN3bjwZU2N5QFqKlQ | Тарасюк Н.Я. tarasjuk.n@gmail.com Головня І.А. innagolovnya86@gmail.com |
2 семестр Подібність трикутників | наводить приклади подібних трикутників; пояснює зв’язок між рівністю і подібністю геометричних фігур; Формулює: теорему: про медіани трикутника; про властивість бісектриси трикутника; означення подібних трикутників; ознаки подібності трикутників; узагальнену теорему Фалеса; зображує та знаходить на малюнках подібні трикутники; обґрунтовує подібність трикутників; застосовує вивчені означення й властивості до розв’язування задач, зокрема при знаходженні відстаней на місцевості | https://portfel.info/pidruchnyky/8-klas/geometrija-08/merzljak-2021-rik/ | https://vseosvita.ua/test/start/fuw146 | Тарасюк Н.Я. tarasjuk.n@gmail.com Головня І.А. innagolovnya86@gmail.com |
Розв’язування прямокутних трикутників | Учень наводить приклади геометричних фігур та співвідношень, указаних у змісті; пояснює: що таке похила та її проекція; що означає «розв’язати прямокутний трикутник»; формулює: властивості перпендикуляра і похилої; означення синуса, косинуса, тангенса гострого кута прямокутного трикутника; Теорему Піфагора;· співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника; знаходить на малюнках сторони прямокутного трикутника, відношення яких дорівнює синусу, косинусу, тангенсу вказаного гострого кута; обчислює значення синуса, косинуса, тангенса для кутів 30°, 45°, 60°; доводить теорему Піфагора; розв’язує прямокутні трикутники застосовує вивчені означення й властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змісту | https://portfel.info/pidruchnyky/8-klas/geometrija-08/merzljak-2021-rik/ | https://vseosvita.ua/test/start/ops699 | Тарасюк Н.Я. tarasjuk.n@gmail.com Головня І.А. innagolovnya86@gmail.com |
Многокутники. Площі многокутників | Учень/учениця: наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті; пояснює, що таке: многокутник та його елементи; площа многокутника; многокутник, вписаний у коло та описаний навколо кола; формулює: означення: многокутника, вписаного у коло; многокутника, описаного навколо кола; Теорему: про площу прямокутника, паралелограма, трикутника, трапеції; записує та пояснює формули площі геометричних фігур, указаних у змісті; зображує та знаходить на малюнках: многокутник і його елементи; многокутник, вписаний у коло; многокутник, описаний навколо кола | https://portfel.info/pidruchnyky/8-klas/geometrija-08/merzljak-2021-rik/ | https://vseosvita.ua/test/start/dca066 | Тарасюк Н.Я. tarasjuk.n@gmail.com Головня І.А. innagolovnya86@gmail.com |