I Семестр
Зміст навчального матеріалу | Очікувані результати | Матеріали | Форма контролю | Електронні адреси для зв’язку з учителем |
---|---|---|---|---|
Із пісенних скарбів. Жанрово-тематичне розмаїття пісень. Ідейно-художнє багатство їх. «Ой на горі та женці жнуть», «Стоїть явір над водою», «Гомін, гомін по діброві», «Ой у степу криниченька» Коломийки. Особливість жанру і його життєвість. Побудова, ритм коломийок Іван Франко. Короткі відомості про митця та його багатогранну творчість. «Захар Беркут». Історична основа повісті. Патріотична ідея у творі | Учень / учениця: розуміє зміст козацьких і чумацьких пісень Учень / учениця: знає особливості побудови коломийок Учень / учениця: розповідає коротко про І. Франка; знає історичну основу повісті; висловлює судження про проблему вибору людини у вирішальній ситуації | Підручник – стор. 6 – 14 Відео на допомогу: https://www.youtube.com/watch?v=A8CYYU Підручник – стор. 14 – 20 Відео на допомогу: https://www.youtube.com/watch?v=c4dR-MHFFag&list=PLuKEIL5ZUv-Vng8iKllB_q2WhkJDtDTBS&index=5 Підручник – стор. 21 – 59 Відео на допомогу: https://www.youtube.com/watch?v=9lL5P8DSuzk&list=PLuKEIL5ZUv-Vng8iKllB_q2WhkJDtDTBS&index=7 https://www.youtube.com/watch?v=Lg4XMgEwQOQ | Контрольна робота 1. Суспільно-побутові пісні. Коломийки. Іван Франко (розгорнуті відповіді на запитання) | 7-А chuhknott@gmail.com 7-Б zavazhenkonm@ukr.net 7-В hanna-15@ukr.net 7-Г pochto3@gmail.com |
Тарас Шевченко. Життєпис поета (викуп з неволі, навчання в Петербурзькій академії мистецтв, збірка «Кобзар»). «Мені тринадцятий минало…», «Заповіт». Балада «Тополя» Андрій Чайковський. Коротко про митця. «За сестрою». Відтворення історичних подій із позицій гуманізму. Напружений динамічний сюжет повісті Михайло Стельмах. «Гуси-лебеді летять» – автобіографічна повість про дитинство | Учень / учениця: знає про творче життя поета; розуміє значення його творчості для українського народу; виразно й осмислено читає твори; Учень / учениця: висловлює власні судження про геройство і лицарську відвагу головного героя Учень / учениця: знає про звичаї і традиції українського народу; переказує зміст розділів повісті; визначає головну думку твору | Підручник – стор. 60 – 72 Відео на допомогу: https://www.youtube.com/watch?v=HZLadd2HUEg&list=PLuKEIL5ZUv-Vng8iKllB_q2WhkJDtDTBS&index=12 Підручник – стор. 73 – 108 Відео на допомогу: https://www.youtube.com/watch?v=NnKjMYmc1gY&list=PLuKEIL5ZUv-Vng8iKllB_q2WhkJDtDTBS&index=15 https://www.youtube.com/watch?v=8W6VPEbHalw&list=PLuKEIL5ZUv-Vng8iKllB_q2WhkJDtDTBS&index=17 Підручник – стор. 109 – 142 Відео на допомогу: https://www.youtube.com/watch?v=NkBUmWdGMtI&list=PLuKEIL5ZUv-Vng8iKllB_q2WhkJDtDTBS&index=19 | Контрольна робота 2. Тарас Шевченко, Андрій Чайковський. М.Стельмах (тестові завдання) | 7-А chuhknott@gmail.com 7-Б zavazhenkonm@ukr.net 7-В hanna-15@ukr.net 7-Г pochto3@gmail.com |
II Семестр