Зміст навчального матеріалу | Очікувані результати | Ресурси | Робота для виконання | Зв’язок з учителем |
---|---|---|---|---|
Тема 1. Вчимося досліджувати природу. Досліджуємо тіла та явища природи. | Учень називає складники природи; джерела інформації про природу та обладнання для вивчення природи, вказує його призначення; розповідає про значення відкриттів і винаходів у житті людини, використовуючи наукову термінологію; пояснює цінність природи і знань про неї; використання інструментів для досліджень і фіксування результатів; характеризує методи дослідження природи; вибирає об’єкти і явища природи, формулює щодо них запитання, для відповіді на які необхідно провести дослідження; визначає мету та етапи дослідження відповідно до обраної проблеми; виконує спостереження та експерименти за наданим планом, використовуючи запропоновані інструменти, фіксує і презентує результати у запропонований спосіб; дотримується правил безпеки життєдіяльності під час досліджень; ділиться враженнями від побаченого; демонструє якості, знання та вміння, які сприяють досягненню мети дослідження. Називає фізичні характеристики тіла; методи дослідження властивостей тіл і речовин; наводить приклади чистих речовин і сумішей та їх використання; явищ; властивостей тіл, речовин; розрізняє тіла природні й рукотворні, живої й неживої природи; пояснює зв’язок між швидкістю руху частинок речовини і температурою; явище дифузії, світла і звуку; висловлює припущення про властивості тіл, пропонує способи перевірки свого припущення; класифікує тіла та явища за вивченими ознаками; виконує за наданим планом вимірювання характеристик тіла; проводить дослідження;фіксує і представляє результати дослідження у запропонований спосіб. | Пізнаємо природу: підручник інтегрованого курсу для 5 класу/ Т. Коршевнюк, О. Ярошенко. – К: «Оріон». | https://drive.google.com/drive/folders/1NpKkW3juMVlCDx6Y–AtqSc2c6MCT14x?usp=drive_link | Моб. 0638942434 s0638942434@gmail.com |
Тема 2. Дізнаємося про Землю і Всесвіт. | Учень наводить приклади гірських порід, називає і показує на карті й глобусі материки, водні об’єкти; розрізняє форми поверхні суходолу, розповідає про стихійні лиха, висловлює міркування щодо їх наслідків; розповідає про методи вивчення Землі; спостерігає явища, що підтверджують кулястість Землі; рух Сонця, зміну фаз Місяця; описує, використовуючи наукову термінологію, будову Землі, зміни в її оболонках; періодичність явищ; Знаходить потрібну інформацію, узагальнює й пояснює її значення; досліджує природні об’єкти, створює моделі, формулює словесні описи оболонок Землі; встановлює причинно-наслідкові зв’язки між елементами погоди; фіксує результати спостережень, робить висновки; демонструє якості, знання та вміння, які сприяють досягненню мети. | https://lms.e-school.net.ua/ | https://drive.google.com/drive/folders/1NpKkW3juMVlCDx6Y–AtqSc2c6MCT14x?usp=drive_link | Моб. 0638942434 s0638942434@gmail.com |