Перейти до вмісту

Дизайн і технології (Четверті класи)

Зміст навчального матеріалуОчікувані результатиРесурсиРоботи для виконанняКонтакт вчителя
Інформаційно-комунікаційне середовищерозрізняє об’єкти техніки (виробничої, транспортної, побутової тощо), досліджує традиційні і сучасні технології декоративно-ужиткового мистецтва, виявляє емоційно-ціннісне ставлення до привабливих видів декоративно-ужиткового мистецтва, класифікує конструкційні матеріали за їх ознаками і властивостями, виготовляє виріб з картону, фольги, дроту тощо, використовує матеріали вторинної переробки для виготовлення нових виробів, використовує цифрові пристрої, креслярські інструменти, лінії у побудові розгортки макета транспортного засобу, будинку тощоhttps://sites.google.com/view/4grade-school15/%D1%81%D1%96%D0%BC%D0%B5%D0%B9%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8Fпроєктна робота “Фантастичний будинок”4-A
lpilipenko0211@gmail.com
4-Б
annsumska@gmail.com
4-В
otroshkoiryna14@gmail.com
4-Г
uliaargat@gmail.com
Середовище проєктуваннявизначає і використовує формат, пропорції і масштаб, види композицій оздоблення виробу (предметні, сюжетні, декоративні), класифікує і використовує кольори за властивостями: тон, насиченість, світлість; експериментує з поєднанням кольорів, матеріалів; комбінує, переставляє, замінює, оформляє, удосконалює дизайн і конструкцію виробу; відображає образ майбутнього виробу на папері, добирає матеріали для виготовлення спроєктованого виробу, зокрема і вторинніhttps://sites.google.com/view/4grade-school15/%D1%81%D1%96%D0%BC%D0%B5%D0%B9%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8Fпроєктна робота – виріб з природнього матеріалу4-A
lpilipenko0211@gmail.com
4-Б
annsumska@gmail.com
4-В
otroshkoiryna14@gmail.com
4-Г
uliaargat@gmail.com
Середовище техніки і технологійорганізовує власну діяльність з виготовлення виробу, використовує інструменти й пристосування, дотримуючись безпечних прийомів і норм санітарії, розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів, трафаретів або креслярських інструментів та вирізує їх, застосовує рухомі і нерухомі, роз’ємні і нероз’ємні з’єднання; виготовляє виріб із використанням традиційних та сучасних технологій обробки матеріалів (витинанка, лозоплетіння, вишивка, шиття, плетіння, мозаїка, комбінована аплікація, оригамі, ниткографіка, скрапбукінг тощо)https://sites.google.com/view/4grade-school15/%D1%81%D1%96%D0%BC%D0%B5%D0%B9%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8Fпроєктна робота з техніці орігамі4-A
lpilipenko0211@gmail.com
4-Б
annsumska@gmail.com
4-В
otroshkoiryna14@gmail.com
4-Г
uliaargat@gmail.com
Середовище соціалізаціїоцінює і обґрунтовує цінність виконаних проєктів; описує процес створення виробу, естетичні і технічні рішення; презентує результати власної або спільної проєктно-технологічної діяльності, обговорює їх з іншими та прогнозує подальші плани щодо проєктно-технологічної діяльності; виявляє готовність і здатність співпрацювати з іншими, розрізняє предмети праці, основні види діяльності за професіями різних сфер життєдіяльності; пришиває ґудзики різними способами; виготовляє запрошення для гостей; сервірує святковий стіл спільно з старшимиhttps://sites.google.com/view/4grade-school15/%D1%81%D1%96%D0%BC%D0%B5%D0%B9%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8Fпроєктна робота: “Дерево роду. Витинанка”4-A
lpilipenko0211@gmail.com
4-Б
annsumska@gmail.com
4-В
otroshkoiryna14@gmail.com
4-Г
uliaargat@gmail.com