Перейти до вмісту

Українська мова (Четверті класи)

Зміст навчального матеріалуОчікувані результатиРесурсиРоботи для виконанняКонтакт вчителя
Звуки і букви. Алфавіт. Значення слів. Будова слова.сприймає уважно усну інформацію, ставить уточнювальні запитання відповідно до мети слухання, виконує усні інструкції й настанови вчителя щодо навчальних завдань, сприймання усної інформації з певною метою, дає загальну оцінку почутому діалогу або розповіді, опису, есе чи міркуванню, самостійно контролює виконання загальних правил письма, пише розбірливо, розташовує 10-12 слів за алфавітом, орієнтуючись на першу, другу і третю літери в слові, утворює словосполучення з прямим і переносним значеннями, добирає до поданого слова 2-3 найуживаніші синоніми, антонім; розкриває значення найуживаніших багатозначних слів, вводить їх у словосполучення, речення, пояснює значення найуживаніших фразеологізмів; правильно записує слова із сумнівними приголосними, розрізняє і правильно записує слова зі співзвучними префіксами і прийменниками, розрізняє і правильно записує слова з префіксами пре- і при-Підручник “Українська мова та читання” частина 1. Авт. ПономарьоваКомбінована діагностувальна робота4-A
lpilipenko0211@gmail.com
4-Б
annsumska@gmail.com
4-В otroshkoiryna14@gmail.com 4-Г
uliaargat@gmail.com
Іменники. Прикметники.розпізнає іменники з абстрактним значенням, визначає рід і число іменників, змінює іменники за числами і відмінками, визначає відмінок іменника в реченні, правильно вживає закінчення в орудному відмінку однини, перевіряє за словником закінчення іменників чоловічого роду в родовому й орудному відмінках, правильно записує іменники жіночого роду з основою на приголосний в орудному відмінку однини, змінює прикметники разом зі зв’язаними з ними іменниками за відмінковими питаннями, визначає граматичну форму прикметника (рід, число, відмінок) за іменником, з яким він зв’язаний; утворює форми ступенів порівняння прикметників, правильно вимовляє і записує прикметники на –ський, – цький, –зький; вибирає з почутого інформацію для створення власного висловлення з конкретною метою (усне оголошення, усний відгук, усний стислий переказ), пише в темпі, який дає змогу записати власну думку та інформацію з різних джерелПідручник “Українська мова та читання” частина 1. Авт. ПономарьоваКомбінована діагностувальна робота4-A
lpilipenko0211@gmail.com
4-Б
annsumska@gmail.com
4-В otroshkoiryna14@gmail.com 4-Г
uliaargat@gmail.com
Числівники. Займенники. Дієслова. Прислівники.зіставляє тему й головну думку усного повідомлення з власними спостереженнями, поведінкою, досвідом, розпізнає в мовленні числівники, які відповідають на питання скільки? котрий?, правильно вимовляє і пише форми родового відмінка числівників 50, 60, 70, 80, 90, 100, уживає правильні форми числівників на позначення часу протягом доби; розпізнає серед слів особові займенники, ставить до них питання, правильно вживає займенники з прийменниками; розпізнає неозначену форму дієслів, правильно вимовляє і записує дієслова на –ся; розпізнає серед слів прислівники і ставить до них питання, пише переказ (докладний, вибірковий) тексту розповідного змісту з елементами опису або міркування, удосконалює письмовий текстПідручник “Українська мова та читання” частина 1. Авт. ПономарьоваКомбінована діагностувальна робота4-A
lpilipenko0211@gmail.com
4-Б
annsumska@gmail.com
4-В otroshkoiryna14@gmail.com 4-Г
uliaargat@gmail.com
Речення. Текст.складає самостійне письмове висловлення (розповідь, опис, міркування) на добре знайомі й цікаві теми, правильно інтонує і записує речення, різні за метою висловлювання та інтонацією, знаходить головні і другорядні члени речення у найпростіших випадках, встановлює зв’язки між словами в реченні за допомогою питань, виявляє в реченні однорідні члени; використовує різні за структурою і метою висловлювання речення; знаходить у тексті його структурні частини, формулює тему і мету тексту, добирає заголовок, складає план тексту, розрізняє різновиди текстів (розповідь, опис, міркування, есе), розрізняє і будує тексти художнього і науково-популярного стилівПідручник “Українська мова та читання” частина 1. Авт. ПономарьоваКомбінована діагностувальна робота4-A
lpilipenko0211@gmail.com
4-Б
annsumska@gmail.com
4-В otroshkoiryna14@gmail.com 4-Г
uliaargat@gmail.com