Зміст навчального матеріалу | Очікувані результати | Ресурси | Роботи для виконання | Контакт вчителя |
---|---|---|---|---|
Людина. Тіла та явища природи. | Знає, що спільного та чим відрізняється людина від інших живих істот. Розповідає про частини тіла людини, їх значення; правила догляду за ними; володіє найпростішими гігієнічними навичками, навичками самообслуговування. Виявляє інтерес до своєї зовнішності, розповідає про себе, свої захоплення; прагне до акуратності; розпізнає риси характеру і дає їм оцінку; називає правила поведінки у сім’ї, школі, громаді; розуміє переваги доброго ставлення до інших на прикладах вияву таких якостей: чесність, доброзичливість, подільчивість, працьовитість, ввічливість на противагу хитрощам, байдужості, жадібності, лінощам, безкультурності; усвідомлює свою належність до українського суспільства; необхідність толерантних взаємин між людьми; обґрунтовує необхідність відповідати за свої вчинки; встановлює взаємозв’язки у соціальному житті (між вчинком і наслідком, порушенням правил і відповідальністю); передбачає наслідки своїх вчинків; має уявлення про різноманітність народів у світі; наводить приклади звичаїв інших народів, світових досягнень; співробітництва країн; виявляє інтерес і повагу до різних культур. Розрізняє і називає тіла неживої і живої природи; тіла природи і ті, що створила людина; розрізняє і використовує обладнання для дослідження природи; здійснює пошук та аналіз інформації про тіла/явища природи у різних джерелах (виданнях природничого змісту, інтернет-ресурсах тощо), в тому числі з використанням технічних приладів і пристроїв;розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища. | https://shkola.in.ua/1385-ya-doslidzhuyu-svit-3-klas-grushchins-ka-2020-ch-1.html | Діагностична перевірна комбінована робота №1. Я досліджую світ,3 клас ПІ___________ Дата _________ 1. Людина – представник… А) живої природи; Б) неживої природи; 2. Необхідність у чомусь значущому для життя людини це – А) ґаджети; Б) потреби; В) гроші. 3. Здатність розвивати свої здібності, запорука досягнення успіху це- А) уміння грати в телефоні; Б) уміння маніпулювати батьками; В) уміння вчитися. 4. Зіткнення протилежних інтересів, думок, поглядів людей, що супроводжується негативними проявами це – А) розмова; Б) навчання; В) конфлікт. 5. Обери всі правильні варіанти. Людям, як і тваринам, для життя необхідні… □ повітря; □ світло й тепло; □ гроші; □ вода і їжа; □ іграшки; □ цукерки. 6. Поміркуй та заповни таблицю: Потреби здорової та успішної людини Матеріальні Духовні Природні ______ ______ ______ ______ ______ 7. Що в людях тобі здається найзагадковішим та унікальним? Продовж думку: Людина — це …________________________________________ Результат роботи Значні успіхи Помітний прогрес Результат з допомогою Потреба уваги та допомоги Самоаналіз Вчитель Рівень Високий Достатній Середній Початковий Зворотній зв’язок: 1. Вкажи ♥ номери завдань, які найбільш сподобалося виконувати. 2. Вкажи номери завдань, де виникали труднощі: 1 2 3 4 5 6 7 | kvylinska@ukr.net |
Водна оболонка Землі. “Одяг ” Землі – повітря. | https://www.youtube.com/watch?v=Jk7U13hhQw0&list=PLtWpdjy4eqg8zpIIbZff_9Iw053tNKTxa | kucheriava.yana3@gmail.com | ||
Тверда оболонка землі. Рослини та середовища їхнього існування. | natalia.bewz0@gmail.com | |||
Тварини та середовища їхнього існування. Людина та її організм. Людина в суспільстві. |