Шановні Батьки і учні!
На виконання Розпорядження Київського міського голови від 11 березня 2020 року № 536-пр «Про призупинення освітнього процесу у закладах дошкільної, загальної середньої, позашкільної, професійної (професійно-технічної) освіти …» наказом по школі від 11.03.2020 № 45 призупинено освітній процес з 12 березня 2020 року. Орієнтовно – до 27 березня 2020 року.
З метою виконання навчальних планів освітніх програм буде запроваджено:
–E-mail дистанційне навчання здійснюється через листування учителя і учнів через мережу інтернет.
Класичний варіант E-mail навчання передбачає отримання учнем щоденних у один і той же час поштових повідомлень, що містять невелику кількість текстового матеріалу та перевірочні питання до нього. До листа також можуть входити активні посилання на додаткові матеріали (статті з періодичних видань, оригінальні тексти, презентації, відео фрагменти), що їх можна переглянути у мережі Інтернет. Для спрощення доставки матеріалів до учнів можна їх надсилати всім учасникам навчання одним листом, вказавши їхні електронні адреси через крапку з комою у рядку адресування. По завершенні періоду дистанційного навчання учню надаються перевірочні завдання, що складені з питань, які надавалися під час вивчення окремих фрагментів матеріалу.
–навчання на платформах соціальних мереж
Для цього у обраній соціальній мережі (Google+, FaceBook тощо) створюється окрема група (коло, спільнота), на якій учитель розміщує навчальні матеріали. Це можуть бути як його власні матеріали, так і матеріали інших авторів з теми, що розміщені в інтернеті, або у тій же соціальній мережі. Учням пропонується ознайомитися з цими матеріалами і написати до них коментар на задану тему (можуть бути як однакові, так і різні) із встановленого обсягу. У цьому випадку краще використовувати завдання, які потрібно обговорювати, хоча, допускаються і розрахункові завдання. Наприклад, для невеличкого есе-коментаря достатньо 1000 – 1200 символів без урахування відступів, а відповідь на розрахункове завдання може виглядати як звичайне число, або зображення сторінки зошита з його розв’язанням.
При такій формі асинхронного спілкування матеріали і відповіді доступні всім учасникам навчального процесу, але, за необхідності, вчитель може звернутися до учня через панель швидких сповіщень (чат).
Слід зазначити, що характер створеної спільноти має бути таким, щоб вчитель мав можливість керувати сторінкою і вилучати невдалі матеріали і коментарі, розміщені на ній учнями. Також для зручності можна обрати формат спільноти з обмеженим доступом (тільки для учасників спільноти).
Вся інформація про електронні освітні ресурси для учнів та вчителів розміщена на сайті Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка:
та на сайті «Столичний центр відкритої освіти» .
Для учнів 5-11 класів – буде проведено вебінар вебінар «Як навчатися дистанційно? Відкриті ресурси». Дату проведення буде повідомлено додатково. Відеозапис буде розміщено на порталі ІППО та сайті Департаменту освіти і науки Києва.
З 16 березня 2020 року телеканалом ТРК «Київ» 2 години ефірного часу буде відведено для проведення телеуроків: 4 телеуроки по 30 хвилин з різних предметів спрямовано першочергово для учнів випускних 9-х та 11-х класів. Слідкуйте за програмою.
У рамках роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка буде організовано та проведено наступні заходи:
-
Для учнів 5-11 класів буде проведено вебінар «Як навчатися дистанційно? Відкриті ресурси». Відеозапис якого буде розміщено на порталі ІППО та ДОН.
-
Для учнів 5-9 класів на сайті kievoit.ippo.kubg.edu.ua розміщено уроки з курсу інформатики, в тому числі профільного рівня навчання інформатики для 10-11 класів з програмування.
-
Для вивчення окремих тем з української мови та математики учням 11 класів будуть організовані щотижневі вебінари.
-
На сайті «Столичний центр відкритої освіти vo.ippo.kubg.edu.ua розміщено відкриті електронні освітні ресурси для дистанційного навчання учнів.
-
Для педагогів та учнів на сайті ІППО буде створено блог консультацій з впровадження дистанційного навчання.